סנטוס ממשיך לעקוץ את סולשיאר: "אימונים לא מספיקים לרונאלדו"

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו חוגג | אימג'בנק GettyImages, Gualter Fatia

רונאלדו הפך לשיאן ההופעות האירופי בכל הזמנים וכבש מול קטאר, מאמן פורטוגל ביקר את הספסול שלו ביונייטד: "צריך לשחק, תמיד"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך בתקופה האישית המצויינת שלו, ואחרי שקטף את תואר שחקן החודש בפרמיירליג, אמש (שבת) הוא המשיך לנפץ שיאים. CR7 הפך אתמול לכדורגלן האירופאי שערך הכי הרבה משחקים בינלאומיים, כשלבש את החולצה של נבחרת פורטוגל בפעם ה-181 במהלך הניצחון 0:3 על קטאר במשחק ידידות.

רונאלדו שיחק מחצית וגם כבש, כמובן, עם דחיקה מקרוב בדקה ה-37. זה היה השער ה-112 של רונאלדו במדים הלאומיים, והגדיל את הפער שלו מעלי דאי שהחזיק עד לאחרונה בשיא הכיבושים בכדורגל הבינלאומי, עד שהפורטוגלי עקף אותו. רונאלדו עומד כעת על 47 כיבושים ב-45 ההופעות האחרונות בנבחרת, ועל אף גילו, אפילו לא מתחיל להריח את הסוף.

"אני תמיד גאה לייצג את המדינה שלי וללבוש את המדים האלה. זה היה עוד מבחן, ואנחנו ממשיכים קדימה עם החלום שלנו לקראת המונדיאל", כתב רונאלדו באינסטגרם אחרי המשחק.

פרננדו סנטוס, המאמן הוותיק של פורטוגל שמוערך מאוד על ידי רונאלדו ומכיר אותו מצוין, המשיך לעקוץ את מאמנו של הכוכב במנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר. לפני המשחק אמר סנטוס בתגובה לספסול של רונאלדו מול ווסטהאם (שנבע מעומס שהיה עליו) ש"הוא אחד שצריך להיות על המגרש", ואחריו הוא חזר על דברים דומים.

"רונאלדו היה זקוק לזמן משחק, כי הוא עלה לדשא בשבוע האחרון. לכן החלטתי לתת לו 45 דקות. הוא אחד שצריך לשחק, תמיד. אימונים לא מספיקים עבורו. הוא צריך להרגיש את הכדור, לגעת בו, להיות על המגרש בזמן אמת. באימונים זה פשוט לא אותו דבר, ולכן היה חשוב לשתף אותו", הסביר סנטוס, בתקווה שסולשיאר ישמע וילמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי