אפליקציית FIFA+ תושק בלעדית במסכי Hisense ו-Toshiba ללא עלות

מונדיאל 2022 בקטאר | KARIM JAAFAR

אפליקציית התוכן הרשמית של פיפ"א ומונדיאל 2022 בקטאר, תספק תכנים מקוריים, משחקים חיים וארכיון נרחב - כולם זמינים לצפייה מיידית ובחינם

(גודל טקסט)

אפליקציית FIFA+ הינה מתחם דיגיטלי חדש המקרב את אוהדי הכדורגל למשחק יותר מאי פעם. ערוץ התוכן הענק של פיפ"א יהיה זמין במערכת הפעלה VIDAA של Hisense כבר מהקיץ ויכלול תכנים מקוריים, משחקים חיים וארכיון נרחב – כולם זמינים לצפייה מיידית ובחינם.

Hisense, נותנת חסות ראשית של מונדיאל 2022 שייערך בקטאר בחורף, תהפוך את הפלטפורמה החדשה לזמינה בטלוויזיות המופעלות על ידי VIDAA מגרסה 4 ומעלה. בנוסף, Hisense תיתן חסות לתוכנית יומית בלעדית לאורך גביע העולם בקטאר בחודשים נובמבר-דצמבר, שתכלול רגעים גדולים מהמשחקים, כוכבים אורחים ותגובות חיות שישודרו מפסטיבל המעריצים הרשמי של פיפ"א.

גיא אדרי, נשיא פלטפורמת VIDAA של Hisense: "מאז ההשקה, FIFA+ נותן קול חדש לכל כך הרבה סיפורים פנטסטיים מרחבי עולם הכדורגל, ואנחנו גאים להציג אותם עוד יותר על ידי הוספת פלטפורמה למכשירים המופעלים על ידי VIDAA. אנחנו גם נרגשים מאוד להכריז על התוכנית היומית, פורמט חדש לסיקור טורנירים שישים את תרבות המעריצים בליבה".

שרלוט בור, מנהלת אסטרטגיה, פיתוח תאגידי ואחראית על FIFA+ בפיפ"א, הוסיפה: "זהו צעד חשוב ואנחנו נרגשים לעבוד עם Hisense כשאנחנו מגדילים את הפלטפורמה. חדשנות היא מוקד מרכזי של פיפ"א וכך גם VIDAA של Hisense שיהיו בית טבעי לאפליקציית FIFA+. חובבי כדורגל יוכלו בקרוב לחוות את אוסף התוכן הנרחב ביותר שלנו עד כה ישירות בטלוויזיות Hisense שלהם".

מונדיאל 2022 בקטאר | KARIM JAAFAR

עד סוף השנה אפליקציית FIFA+ תזרים כ-40,000 משחקים חיים מ-100 איגודים חברים בכל שש הקונפדירציות, כולל 11,000 משחקי נשים. FIFA+ מציעה סיקור חי מהליגות הבכירות באירופה ועד לתחרויות שלא שודרו בעבר. מההשקה, 1,400 משחקים יועברו בשידור חי מדי חודש ומספר זה צפוי לגדול במהירות.

FIFA+ גם מספקת ארכיון נרחב של כל משחקי גביע העולם בכדורגל לגברים ולנשים, אלפי משחקים חיים מדי שנה, משחקים אינטראקטיביים ולוח של סרטים תיעודיים מקוריים, סרטי דוקו, תוכניות אירוח ותוכניות מקור, כמו "קרואטיה: מגדירים אומה", "רונאלדיניו", "HD Cutz", "Dani Crazy Dream" ו-"Icons".

VIDAA היא פלטפורמת הטלוויזיה החכמה של Hisense וכבר מארחת מגוון של אפליקציות וטכנולוגיות מתקדמות, כולל זיהוי פנים חי וחיפוש תמונות אינטראקטיביות המופעלות על ידי AI.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי