פוליסיץ' יהיה כשיר לשמינית, ארה"ב מפנטזת: "הזדמנות ענקית"

הכוכב ישחק מול הולנד ביום שבת, טים וואה: "אנחנו כאן כדי להוכיח לכל העולם". אדאמס: "יהיה משחק מדהים, נהיה מוכנים"

(גודל טקסט)

כמעט 25 שנה חלפו מאז שנבחרת איראן ניצחה 1:2 את נבחרת ארה"ב במפגש היחיד בין שתי היריבות השנואות במונדיאל. אמש (שלישי) האמריקאים סגרו חשבון עם 0:1 על האיראנים אבל בניגוד לפעם הקודמת שהן נפגשו, הפעם הניצחון האמריקאי היה משמעותי בהרבה משום שהוא שלח אותם לשמינית הגמר על חשבון היריבה המרה שתחזור הביתה חפויית ראש. כריסטיאן פוליסיץ' הנהדר הכריע עם שער לפני ההפסקה ויקווה להיות כשיר למפגש הגדול מול הולנד, אחרי שהתנגש בשוער במהלך הגול שלו והוחלף לפני המחצית השנייה. המשחק בין הולנד לארה"ב בשמינית הגמר יהיה למעשה המפגש הרשמי הראשון ביניהן. בחמישה משחקי ידידות עד היום, הולנד ניצחה ארבע פעמים ואילו באחרון ארה"ב היא זו שניצחה 3:4 (ביוני 2015). ממפיס דפאי כבש אז את השלישי של הכתומים, שכבר הובילו 1:3 ובכל זאת הפסידו באמסטרדם.

הכוכב הגדול פוליסיץ' הבטיח לאוהדים עם תום המשחק שישחק בשבת. "אהיה כשי, אל דאגה", צייץ מבית החולים. המאמן גרג ברהולטר הוסיף: "דיברנו איתו, הוא במצב רוח טוב, אני לא יכול להפסיק להגיד עליו דברים טובים". הקפטן טיילר אדאמס הוסיף: "אני מתפלל בשבילו ומקווה שהכל יהיה בסדר, ברור לי שהוא יעשה הכל כדי לשחק במשחק הבא".

לוח שידורי מונדיאל 2022 – היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

קבלת הפנים במלון של ארה"ב

טים וואה, אחד מכוכבי הנבחרת האמריקאית, אמר לאחר המשחק: "עבדנו קשה כנבחרת כדי להגיע למצב הזה, תודה לכריסטיאן ששם את זה ברשת ולקח אותנו לשלב הבא. אלוהים בירך אותו, הוא שחקן מפתח והמנהיג שלנו. תמיד אני אומר שזה אנחנו נגד העולם, כי אף אחד לא מאמין שארה"ב יכולה לשחק כדורגל טוב. אנחנו כאן כדי להוכיח לכל העולם. זה יום יפה, אין ספק".

ווסטון מקני: "רצינו לשלוט בגורל שלנו, ידענו שאנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו חבורה מאוד מאוחדת, כולנו אחים. אנחנו אוהבים את הלחץ והריגוש הזה, אנחנו נבחרת צעירה עם סטייל משלנו. עשינו את זה ואנחנו שמחים להמשיך כאן. אנחנו מודים לכריסטיאן ששם את הגוף שלו כדי לכבוש, יש כאן עוד 25 בחורים שהיו עושים בדיוק אותו דבר. חבל לי שהוא נאלץ לצאת, אבל מה שהוא עשה אומר בדיוק מה המשמעות של הנבחרת עבור כל אחד מאיתנו".

על הניצחון עצמו אמר ברהולטר: "במחצית הראשונה הראינו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל חכם. במחצית השנייה הראינו כמה אנחנו יכולים להיות נחושים". אדאמס אמר על המפגש עם הולנד: "זו הזדמנות ענקית עבורנו, יהיה משחק מדהים. הולנד אחת המועמדות לזכיה, אבל נהיה מוכנים".