יהיה חם: אנדרטייקר ולסנר צפויים להיות ב-Raw

|

אחרי התגרה בשבוע שעבר, גם הפעם הכוכבים עשויים להופיע

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר היינו עדים לאחד הפרקים הכי טובים בתכנית Monday Night Raw כשהשיא הגיע בתגרה בין אנדרטייקר לברוק לסנר, שמשכה איתה החוצה את כל חדר ההלבשה. ובכן, למי שמשחזר מאז את האירועים בראשו ולמי שמקווה לראות סצנה כזו שוב, יש סיכוי גדול מאוד שהיא תקרה הלילה (3:00, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) כאשר שני הענקים צפויים להיות פעם נוספת באותו האולם ולהמשיך לקדם את הקרב שלהם בסאמרסלאם.

כאמור, היריבות המרה בין טייקר ללסנר התעוררה מחדש אחרי 15 חודשים, מאז אותו לילה שאלוף ה-UFC וה-WWE לשעבר שבר את רצף הניצחונות של הקברן ברסלמניה. כעת אנדרטייקר דורש את נקמתו וגם Raw הקרוב אמור להיות לוהט בהקשר של השניים. למי שלא זוכר, הסצנה בשבוע שעבר הסתיימה במעצרו של ברוק לסנר. 

ומה יהיה עם אליפות ה-WWE? עושה רושם שג'ון סינה, אלוף ארה"ב הנוכחי, ירצה לקרוא לסת' רולינס לקרב Title Vs. Title אחרי שבשבוע שעבר הוא טען בפניו: "זה לא התואר, אלא מי שמחזיק בו". אחרי שהגן בהצלחה על אליפות ארצות הברית בחודשים האחרונים, סינה יכוון לעבר זכייה מספר 16 בתואר עולמי, פריבילגיה ששמורה עד היום רק לריק פלייר האגדי. 

בגזרת הדיוות, המהפכה של סטפני מקמהן עובדת לא רע עם שני קרבות דיוות בשבוע שעבר, הגדלת זמן המסך למתאבקות וקידומן מ-NXT לבמה המרכזית של Raw. האם נהיה עדים גם השבוע להמשך התהליך?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי