לפני הקרב על התואר: סת' רולינס ולסנר יתעמתו שוב

| רולינס ולסנר. מה יעשה אלוף ה-WWE מול 'החיה'?

פרק חם צפוי ב-RAW כאשר אלוף ה-WWE נשאר בלי הגנה (3:00, ישיר בספורט1 וב-HD)

(גודל טקסט)

התכנית הקרובה של Monday Night Raw שתתקיים הלילה (3:00, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) צפויה להיות טעונה מתמיד ולהציג את העימות האחרון בין סת' רולינס לברוק לסנר לפני קרב אליפות ה-WWE שיערך ביניהם בשבוע הבא ב-Battleground. כזכור, 'הלקוח של פול היימן' השמיד בפעם האחרונה את רכב הקאדילק שהיה שייך לצוות האבטחה של רולינס, ג'יימי נובל וג'ואי מרקורי, ועל הדרך הוציא אותם מפעילות.

לסנר יהיה בוודאות בפרק הקרוב אחרי ש-WWE אישרו את הימצאותו באטלנטה, שם יערך האירוע. אחרי שרולינס נשאר עירום משמירה, הוא יאלץ להתמודד לראשונה לבד מול לסנר, שעדיין לא שכח את הפסד התואר לאותו רולינס ברסלמניה לפני שלושה חודשים. השאלה הגדולה היא מי מבין השניים ישלח מסר ויגיע עם ידו על העליונה במאבק הפסיכולוגי לפני Battleground.

עימות מעניין נוסף צפוי בין אלוף ארצות הברית, ג'ון סינה, לבין קווין אואנס שקרא תיגר על התואר. השניים יפגשו בשבוע הבא לקרב השלישי שלהם בשלושה חודשים כשהמאזן ביניהם עומד על 1:1. אואנס הוא אחד הכשרונות הפורצים ב-WWE השנה ועד לא מזמן היה אלוף ה-NXT. כעת, כשאין לו תואר על המתניים, הוא מכוון לעבר הדמות שהכי מזוהה עם הארגון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי