מזוויע: הפציעה המזעזעת של אורטון בסאמרסלאם

לאורטון לא נשאר סיכוי
לאורטון לא נשאר סיכוי |

ברוק לסנר פתח את הראש של יריבו במכות מרפק ואגרופים. צפו בתקרית

(גודל טקסט)

בכל שנה מקיים ארגון WWE את אירוע ההיאבקות סאמרסלאם, ולמרות שמדובר בקרבות מתוסרטים, כשברוק לסנר נמצא בזירה אי אפשר לדעת מה תהיה התוצאה הסופית. כחלק מהקרב האחרון באירוע, אלוף העולם בדימוס של ה-WWE ו-UFC פתח את ראש יריבו רנדי אורטון, מה שגרם לשופט לפסוק ניצחון טכני לטובתו. 

Brock Lesnar with a real elbow at Randy Orton head.#SummerSlampic.twitter.com/7E7Cmr3yBP

— Nilton Jorge (@NiltonJorge) August 22, 2016

הקרב בין השניים היה האחרון ברשימה והציפייה של האוהדים הייתה עצומה. אחרי כ-15 דקות של החלפת מהלומות בין השניים, לסנר התנפל על אורטון ששכב על רצפת הזירה והחל להלום בו באגרופים. לאחר כמה מכות, המתאבק המפלצתי החליף את כפות הידיים במרפקים. 


כמות הדם שזלג לא השאירה לשופט הרבה ברירות והוא עצר את הקרב ופסק ניצחון ללסנר, זאת בשביל לאפשר טיפול רפואי למתאבק הפצוע, שנזקק ללא פחות מעשרה תפרים בעקבות התקרית.

עדיין לא ברור מה גרם ללסנר לעשות מהלך כל כך מסוכן. יש לציין שגם ב-2012, כשחזר ל-WWE אחרי היעדרות של 8 שנים, לסנר פתח לג'ון סינה את הראש בצורה דומה באירוע EXTREME RULES, אלא שסינה התעקש להמשיך ולבסוף גם ניצח.


ככה זה נראה

בניגוד למדיניות החברה להפוך את התכנית למוצר משפחתי, לסנר התנהל בחודש האחרון כאיש ללא חוקים, קילל מתאבק בשידור חי ובהשקת משחק הווידאו WWE 2K17 גם התייחס ללוחם ה-UFC קונור מקגרגור שהביע ביקורת נגד מתאבקי הארגון. לסנר לא שמר בבטן ואמר בשידור חי: "החרא שלי יותר גדול מקונור. קרעתי לאנשים את הצורה ב-UFC ובאתי לפה. אם יש לו אומץ, שיעשה את אותו הדבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי