WWE: ריק פלייר סובל מזיהום ועדיין נאבק על חייו

ריק פלייר
ריק פלייר | צילום : GettyImages

"נייצ'ר בוי" מאושפז וכל משפחתו הוזעקה אל בית החולים להיות לצדו ברגעים הקשים, מפני שעשוי לעבור ניתוח נוסף בקרוב. בת זוגתו של אלוף העולם לשעבר כתבה: "הכל נראה כמו סיוט"

(גודל טקסט)

מצבו הבריאותי של ריק פלייר ממשיך להיות מוגדר קריטי, כך על פי דיווחים שעולים ביממה האחרונה בארצות הברית.

היום (חמישי) פורסם שפלייר סובל מזיהום שעדיין אינו אפשרי לאבחון, ולכן כרגע הרופאים נמצאים בבעיה. כל משפחתו של פלייר הוזעקה מיידית לבית החולים בו חבר היכל התהילה של WWE מאושפז. אלוף העולם לשעבר עדיין נאבק על חייו, וכעת נותר לחכות ולראות האם פלייר יכול להיאבק בזיהום הקשה. כמו כן, קיימת אפשרות שיעבור ניתוח נוסף בשבועות הקרובים, בעקבות קריסתן של הכליות שלו.

כזכור, ביום שני פרסמה היחצ"נית של "נייצ'ר בוי", מלינדה מוריס זאנוני, בחשבון הטוויטר שלה הודעה בה היא קוראת לכל חבריו ומעריציו של אגדת ה-WWE להתפלל עבורו, מפני שמצבו הבריאותי התדרדר.

בנוסף, בת זוגתו של "נייצ'ר בוי", וונדי בארלו, פירסמה אתמול בחשבון הפייסבוק שלה הודעה, בה הבהירה את מצבו הבריאותי של אגדת ה-WWE: "אני רק רוצה לתת עדכון למשפחה וחברים, מפני שאני כבר לא מסוגלת לדבר בטלפון בלי לבכות. אני מזועזעת בעקבות האירועים האחרונים. לקחתי את ריק לבית החולים ביום שישי בלילה עם כאב בטן חמור. מאותו רגע הכל נראה כמו סיוט, מפני שהוא סובל מבעיות רבות באיבריו הפנימיים. בלי להיכנס לפרטים רבים מדי, אני רוצה שכולם יידעו שהוא עדיין צריך את תפילותיכם בגלל שהוא עדיין במצב קריטי. ולא, לא היה לו ניתוח במעיים, זה היה עוד ניתוח! אני לא יודע איך התקשורת מגיעה לסיפורים שלהם. אני נמצאת לצדו עוד מיום שישי, לוודא שהוא ימשיך לקבל את הטיפול הטוב ביותר. תודה על כל התמיכה והאהבה".

ריק פלייר ובתו שארלוט. המתאבקת הוזעקה אל בית החולים (gettyimages)
ריק פלייר ובתו שארלוט. המתאבקת הוזעקה אל בית החולים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי