ג'יימס סטורם: אני מקווה להגיע לישראל עם 'אימפקט'

ג'יימס סטורם. אימפקט
ג'יימס סטורם. אימפקט | אתר רשמי

ה"קאובוי" מתכונן לאירוע באונד פור גלורי שיתקיים בנובמבר: "אני מאוד מחכה לאירוע". הקרב נגד צוות AAA: "אני אחכה להם עם 'סופר קיק'. ראיון מיוחד עם המתאבק האמריקאי

(גודל טקסט)

ארגון ההיאבקות "Impact" יערוך ב-5 בנובמבר את אירוע הספיישל – Bound For Glory, שיתקיים באוטווה שבקנדה (שידור בערוץ אגו טוטאל). האירוע הושק לראשונה בשנת 2005, וזהו האירוע הגדול ביותר בלוח השנה של הארגון, בדומה לאירוע "רסלמאניה" של WWE.  אחד המתאבקים המקוריים של "אימפקט", "קאובוי" ג'יימס סטורם, יתאבק ביחד עם EC3 ואדי אדוארס נגד קבוצת ארגון המקסיני AAA, שאותם ייצגו – טקסאנו, פגאנו ואל איחו דל פנטסמה.


"הקאובוי" 
סטורם, שזכה ב-16 תארים ב"אימקפט", דיבר עם אתר ספורט1וקהילת ההיאבקות הישראלית לקראת האירוע: "זה אחד האירועים שאני הכי מחכה להם בשנה. זה מסוג האירועים שכל המתאבקים מוציאים מעצמם קצת יותר בגלל המעמד. אנחנו חוזרים לקנדה לאחר הרבה זמן שלא היינו שם, אז אני בטוח שהאווירה הולכת להיות  מטורפת כי האוהדים הקנדיים באים להנות והחבר'ה שלנו יתנו להם את המופע הכי טוב שהם יכולים. אני מאוד מחכה לאינטראקציה עם הקהל הקנדי המשוגע, כי ככל שהקהל רועש ככה האדרנלין ממריץ ומשפר את היכולת. היינו ב'אימפקט זון' הרבה זמן. אירועים כאלו זה המקום לבחון מי באמת 'אובר' עם הקהל ומי לא, כי ב'אימפקט זון' אלו תמיד אותם הפרצופים והם יעודדו את המתאבקים הקבועים שלהם".




שיתוף הפעולה עם הארגונים AAA  ו-NOAH והקרב באירוע: "אני חושב שזו שותפות נהדרת עבור כל המעורבים. זה מאפשר ליותר עיניים לראות את היכולות של המתאבקים ובכלל את האירועים. זה מאפשר חילופי מתאבקים בין ארגונים, קרבות שהאוהדים לא חשבו שיקרו  אי פעם. המתאבקים צריכים להסתגל לסגנונות היאבקות שונים בכל מדינה ולכן מעלים את הרמה שלהם. מבחינתי הצוות  של AAA  יכולים לקפוץ ולעשות כמה סלטות שהם רוצים, אבל הם צריכים לנחות מתישהו ואני אחכה להם עם "סופר קיק" והם יקבלו נוקאאוט".


התקופה הקצרה ב-NXT: "הייתה לי שיחה עם טריפל אייץ' בנושא. הרבה אנשים חושבים שזה היה בגלל כסף, האמת שזה היה נושא משפחתי. היינו אמורים להיות הרבה בדרכים, כי האנטר אמר לי שהם מתכננים 120 אירועים במהלך השנתיים הקרובות ואישתי רצתה ילד נוסף. היא הייתה צריכה לעבור טיפולים מסויימים, ואני הייתי צריך להיות יותר בבית בגלל זה. השאלה הייתה אם אני הולך ורודף אחר החלום שלי להתאבק ב-WWE  או לעזור לאישתי לעבור את הטיפולים ולהוליד ילד נוסף. החלטתי שהמשפחה שלי יותר חשובה שלי, תודה לאל שהכל הסתדר והילד בריא".





מצבו הנוכחים של הארגון: "זה תהליך של בנייה מחדש. זה משהו שלא קורה בלילה אחד, זה ייקח קצת זמן. רשת "אנת'ם" (בעלי הארגון) נוקטים בצעדים קטנים ונכונים עם שיתופי הפעולה עם הארגונים AAA  ממקסיקו ו-NOAH  מיפן. השקתה של 'רשת ההיאבקות הגלובלית' תאפשר ליותר אוהדים לראות מתאבקים נוספים. אני מקווה שבמוקדם או במאוחר הכל יסתדר ו'אימפקט' תרוויח יותר כסף ותתקדם.


הגעה לישראל: "אני מקווה ש'אימפקט' ישובו לעשות יותר אירועים בינלאומיים ושישראל תהיה אחד היעדים המרכזיים שלנו, כי אני זוכר עד כמה הקהל היה נלהב שהיינו עושים אירועים מעבר לים". 



ג'יימס סטורם. הסערה בדרך? (אימפקט, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי