לאחר 11 שנים: קורט אנגל חוזר רשמית לזירת WWE

קורט אנגל
קורט אנגל | אתר רשמי

הג'נרל מנג'ר של RAW, ששב לארגון באפריל האחרון, יחליף את רומן ריינס בקרב המרכזי ב-TLC ביום ראשון. גם בריי וואייט ייעדר, איי.ג'יי סטיילס יחליפו בקרב מול באלור

(גודל טקסט)
ההיסטוריה חוזרת. ה-WWE פרסמו הערב (שישי) הודעה מפתיעה על כך שקורט אנגל ישוב לזירה, ויחליף את רומן ריינס בקרב המרכזי של אירוע TLC שיתרחש בלילה בין ראשון לשני.


הג'נרל מנג'ר של RAW יכנס לזירת WWE לראשונה מזה 11 שנים. בנוסף, בארגון הודיעו שגם בריי ווואייט ייעדר ביום ראשון, ודווקא איי.ג'יי סטיילס מ-SMACKDOWN יתמודד מול פין באלור.




אנגל יצטרף אל סת' רולינס ודין אמברוז בקרב מול דה מיז, ברון סטרומן, סזארו, שיימוס וקיין. היעדרותו של ריינס מהקרב משבשת את התכנית של WWE לאיחוד הכל כך מצופה של "שילד", והצטרפותו של זוכה מדליית הזהב באטלנטה 96' תבטיח עניין רב בקרב שולחות, כיסאות וסולמות.


הטוויסט הנוסף בעלילה מגיע מכיוונו של סטיילס. הפנומנלי מתאבק בכלל בתכנית SMACKDOWN, אך קרב בינו לבין באלור זה משהו שקהל ה-WWE מצפה זמן רב לחזות וללא ספק זה צפוי להיות אחד הקרבות המרתקים באירוע.


על פי ההודעה הרשמית של WWE ריינס ו-וואייט נעדרים בשל רפואיות, אך ארגון ההיאבקות לא פירט את הסיבות. ה-WWE ערכו בשבוע האחרון סבב הופעות בדרום אמריקה, ועל פי דיווחים מספר מתאבקים ככל הנראה נדבקו בחזרת. הארגון ערך בדיקות למספר מתאבקים, לחלקם התוצאות יצאו חיוביות וככל הנראה זו הסיבה להיעדרות של המתאבקים מהאירוע. בנוסף, עולה האפשרות שמתאבקים נוספים נדבקו במחלה.


AJ Styles has officially replaced Bray Wyatt on the #WWETLC card and is taking on Finn Balor!

THIS IS NUTS. pic.twitter.com/XEsZphbIHr

— Colt – WWE Coverage (@WWEColt) 20 באוקטובר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי