WWE: בארגון רוצים את גולדברג ב-RAW ב-22 בינואר

ביל גולדברג
ביל גולדברג | צילום מסך

בארה"ב מדווחים שראשי ארגון ההיאבקות מתכננים אירוע "יוצא מגדר הרגיל", ופנו למתאבק הוותיק כדי שייקח חלק בתכנית ציון 25 שנים לברנד האדום, בה ישתתפו אנדרטייקר ושון מייקלס. גם היכל התהילה נמצא על הפרק

(גודל טקסט)

האם גולדברג בדרך חזרה ל-WWE? בארצות הברית מדווחים היום (שלישי) שראשי ארגון ההיאבקות הפופולארי בעולם ככל הנראה פנו לאלוף האוניברסלי לשעבר, כדי שייקח חלק בתכנית ציון 25 שנים של RAW (כל שני, 03:00, ישיר בספורט1) ב-22 בינואר.

על פי הדיווח ב-WWE מתכננים תכנית "יוצאת מגדר הרגיל", כאשר כבר ידוע שמתאבקים אגדיים כמו: אנדרטייקר, שון מייקלס וקווין נאש ישתתפו לכבוד 25 שנים לתכנית הבכורה של RAW.

בעקבות כך, ראשי הארגון מעוניינים להוסיף שמות גדולים לאירוע החגיגי, והגעתו של גולדברג ב-22 בינואר בהחלט תיתן ערך מוסף. בנוסף, נטען שהמתאבק הוותיק עשוי להיות מוצג בהיכל התהילה של WWE במהלך סוף השבוע של "רסלמאניה 34" בחודש אפריל.

כזכור, גולדברג הוא אחד מהמתאבקים המוכרים בהיסטוריית ה-WWE ועולם ההיאבקות המקצוענית. המתאבק הוותיק היה אחראי על רצף ניצחונות ללא הפסד שעמד על 0:173 בשנים 1997-1998 ב-WCW, באוקטובר 2016 חזר ל-WWE לאחר היעדרות בת 12 שנים.

גולדברג חזר לזירה וניצח באופן מפתיע את ברוק לסנר בשנה ב"סרבייבר סירייס", לאחר מכן זכה באליפות האוניברסלית מקווין אוונס והפסיד את התואר בקרב חוזר מול לסנר ב"רסלמאניה 33" באפריל האחרון.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי