"רוס ומארשל ואן אריק הולכים לתת בראש לנמרים בקרב האליפות"

רוס ומארשל ואן אריק
רוס ומארשל ואן אריק | צילום: פייסבוק

ג'רי בוסטיק, הבעלים של ארגון IWR האמריקאי, התייחס לקרב האליפות של בניו של קווין ואן אריק ב-IWL 17 מול הצמד הישראלי: "הם מייצגים אותנו ברחבי העולם ויוצרים לעצמם מורשת, בנוסף לזו של אביהם ודודים שלהם"

(גודל טקסט)

ליגת ההיאבקות הישראלית תערוך מחר (רביעי, 19:30) את אירוע IWL 17 באולם "מבוזה" בפתח תקווה, ובקרב המרכזי יתאבקו רוס ומארשל ואן אריק מול הנמרים (צמד מתאבקים ישראלי) על אליפות הזוגות של הארגון האמריקאי IWR. בנוסף, אלוף ליגת ההיאבקות הישראלית, ריקסון רואס, יניח לראשונה את תואר האליפות על כף המאזניים מול סייקו די.

האחים ואן אריק הם אלופי הזוגות של IWR מאוקלהומה בשבעת החודשים האחרונים' וייצגו את הארגון ברחבי העולם. הבעלים של IWR, ג'רי בוסטיק, אמר באופן בלעדי לאתר ספורט1: "רוס ומארשל ממשיכים את המורשת האדירה של אביהם ודודים שלהם, הם יוצרים מורשת משלהם וגם משמשים כנציגים שלנו ברחבי העולם. הם הגנו על אליפות הזוגות שלנו בכל רחבי ארצות הברית, באנגליה, יפן ועכשיו הם הולכים לעשות את זה גם בישראל".

על היריבים הישראלים, הנמרים, אמר בוסטיק: "עצם כך שהם חושבים שהם יוכלו לזכות בתארים היוקרתיים הללו מהאחים ואן אריק זו בושה. אני לא יכול לחכות ולראות מה רוס ומארשל הולכים לעשות להם בזירה. הם הולכים לקרוע את הנמרים".

בקרב הלפני המרכזי אלוף ה-IWL הטרי, ריקסון רואס, ינסה להגן על התואר לראשונה, כשיכנס לזירה מול סייקו די בקרב רצועה הראשון אי פעם בישראל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי