"האחים ואן אריק תמיד ישמחו לשוב ולהתאבק בישראל"

האחים ואן אריק (אלון לוין)
האחים ואן אריק (אלון לוין) | יח"צ

רוס ומארשל ניצחו את צוות הנמרים והגנו על תארי אליפות הזוגות של IWR, באירוע IWL 17. אלוף ליגת ההיאבקות הישראלי, ריקסון רואס, ניצח את סייקו די בקרב רצועה הראשון בארץ

(גודל טקסט)

ליגת ההיאבקות הישראלית ערכה אמש (רביעי) את אירוע IWL 17 באולם "מבוזה" בפתח תקווה, ובקרב המרכזי האחים ואן אריק ניצחו את צוות הנמרים, הגנו על אליפות הזוגות של הארגון האמריקאי IWR והשיבו את חגורת האליפות של אביהם קווין. בנוסף, ריקסון רואס ניצח את סייקו די בקרב רצועה הראשון אי פעם בישראל, והגן על אליפות ה-IWL.

רוס ומארשל נכנסו לאולם לקול שאגות הקהל והציתו את האווירה באולם "מבוזה", בזמן שהנמרים חיכו דרוכים בזירה. שני הצוותים סיפקו קרב אגרסיבי ואתלטי במיוחד, כשהמומנטום עבר כל פעם מצוות אחד לשני. הנמרים הצליחו לבודד את רוס מאחיו, שחיכה לחילוף, ולקחו את השליטה בקרב. רוס הצליח להתאושש והשיג את החילוף עם מארשל, שנכנס והשתלט לחלוטין על הזירה. האח הצעיר למשפחת ואן אריק הצליח לנעול את הנמר השחור במכת ה-Claw המפורסמת והשיג את הניצחון, בזמן שרוס נעל את הנמר הלבן ב-Claw מחוץ לזירה.


לאחר הקרב האחים ואן אריק סיכמו את הקרב: "היה לנו קרב קשוח מול שני מתאבקים מעולים. הכי חשוב שהצלחנו להשיג את חגורת האליפות של אבינו, שנמצאת במשפחה שלנו במשך תקופה ארוכה. הפעם ראשונה שלנו בישראל הייתה חלום שהתגשם, כי זכינו להתאבק עם אבא שלנו בזירה. הפעם זה חלום נוסף שהתגשם כי סבא שלי, אבא שלי ודודים שלי התאבקו על חגורת האליפות, ועכשיו גם אנחנו זכינו בה והצלחנו להגן על תארי אליפות הזוגות של IWR. הקהל הישראלי שוב היה מדהים, כולם נהנו ואנחנו מרוצים מכך".

האחים ואן אריק אגע לפני שהם עלו לזירה (צילום: אלון לוין)
האחים ואן אריק אגע לפני שהם עלו לזירה (צילום: אלון לוין)

על העתיד אמרו: "אנחנו מאוד אוהבים את ישראל ואנחנו עוד נשוב לפה בעתיד, כי משפחת ואן אריק תמיד תהיה קשורה לישראל. בנוסף, נניח את תארי האליפות שלנו באירוע של בחודש הבא באירוע IWR נגד Impact שיתקיים באוקלהומה בארצות הברית, אבל לפני כן אנחנו נתמודד גם באירוע של AZW".

בקרב על אליפות ה-IWL, האלוף ריקסון רואס הניח לראשונה את התואר על כף המאזניים והתמודד מול סייקו די הענק, בקרב הרצועה הראשון אי פעם בישראל. רואס הצליח לכרוך את הרצועה סביב סייקו וחיסל אותו עם מכת הסיום – "קוד ברייקר".

רואס השמח אמר לאחר הניצחון: "היה קשה מאוד להתמודד מול מתאבק עצום כמו סייקו, להתאבק עם הרצועה שחיברה בינינו ואני מאושר מהניצחון. אני שמח שהגנתי על התואר, והצלחתי לעשות זאת הרבה בזכות הדחיפה האדירה של הקהל. אני מוכן להגן על התואר נגד כל מתאבק שראשי הליגה יציבו מולי".

ריקון רואס. הגן לראשונה על התואר (צילום: אלון לוין)
ריקון רואס. הגן לראשונה על התואר (צילום: אלון לוין) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי