החלוץ החזק בעולם יצטרף ל-WWE: "אשמח לזכות ברויאל ראמבל"

אדבאיו אקינפנוואה | Catherine Ivill/Getty Images

אדבאיו אקינפנווה, הכדורגלן הצבעוני בן ה-38, הצהיר כי יירשם לדראפט הקרוב וסיפר מי השחקנים שהיה רוצה להילחם נגדם: "וירג'יל ואן דייק שם ללא ספק, וגם אדאמה טראורה"

(גודל טקסט)

אדבאיו אקינפנווה, אחת הדמויות המוכרות והצבעוניות בכדורגל האנגלי, לאו דווקא בגלל היכולת שלו על כר הדשא, כבר חושב על הקריירה הבאה: החלוץ בן ה-38 חשף אמש (שישי) כי הוא בשיחות עם וינס מקמהון, מנכ"ל ה-WWE, ומתכנן להירשם לדראפט הקרוב.

אקינפנווה, שעל פי הציוני בפיפ"א 21 נחשב לשחקן החזק בעולם וידוע בכינוי "החיה", כבר סיפר בעבר על רצונו להצטרף ל-WWE, לא מעט בעקבות שיחה שהייתה לו עם דוויין "דה רוק" ג'ונסון ובשל העובדה שילדיו של החלוץ אוהבים מאוד את ענף ההיאבקות: "אני אשמח לזכות ברויאל ראמבל, יש שם כמה בחורים קשוחים", סיפר אקינפנווה בסרטון בו הצהיר על כוונותיו להצטרף לדראפט ה-WWE.

הכדורגל חשף גם באיזה שחקנים מהענף הנוכחי שלו הוא היה רוצה להילחם: "וירג'יל ואן דייק שם ללא ספק וגם אדאמה טראורה כמובן. גם סבסטיאן האלר חייב להיות, הוא בחור חזק מאוד. אחר כך יש גם את טרוי דיני ומיקאיל אנטוניו. כל מי שציינתי יכול להתייצב מולי אחר כך, אבל אני מאמין בעצמי ב-100%!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי