דיווח: מיקרוסופט מתכננת להשיק קונסולה נוספת באוגוסט

XBOX | Microsoft

מסמך שהודלף לרשת חשף כי יצרנית ה-XBOX מתכננת להוציא לשוק קונסולה נוספת, זולה משמעותית מ-Series X שעתידה להיות הדור הבא של עולם המשחקים

(גודל טקסט)

האם נקבל בקרוב שתי קונסולות XBOX חדשות? כנראה שכן. כזכור, מיקרוסופט הודיעה כבר ביוני 2019 על קונסולת ה-XBOX Series X שעתידה לצאת באוגוסט הקרוב, אך היום (שלישי) פורסם כי החברה עשויה להשיק קונסולה חדשה – XBOX Series S.

באתר Eurogamer דווח היום כי על פי מסמך שהודלף לרשת, לצד השקת ה-X, שאמורה להיות "הדור הבא" של המשחקים, מיקרוסופט תציג גם S (או בשמה הנוסף XBOX Lockhart) שתהיה זולה משמעותית מאחותה, ותהיה חומרה פנימית חלשה יותר.

החברה עצמה עדיין לא אישרה את הפרטים, אך באירוע ההשקה שנדחה מיוני לאוגוסט כנראה עוד יתגלו הפתעות נוספות. לפי הפרסום המפרט יכלול מעבד AMD בארכיטקטורת Zen 2, אך חלש מזה שנמצא ב-Series X, מעבד גרפי בעל כוח עיבוד של 4 טרה-פלופ וזיכרון בנפח 7.5 גיגה-בייט. הרעיון הוא שהקונסולה תריץ את המשחקים של הדור הבא, אך תריץ אותם באיכות 1080p או 1440p, ולא 4K.

ההערכות הן שהקונסולה החדשה לא תכלול כונן דיסקים, והמשחקים עצמם יהיו דיגיטליים בלבד. מה שבטוח הוא שהמחיר יהיה נמוך בהרבה מפרויקט הדגל של החברה הגדולה, מה שיכול למשוך גיימרים רבים ברחבי העולם.

צפו במשחקי הדור הבא שבדרך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי