קפאה ברוסטוב: באיירן הפסידה 3:2 בקור הרוסי

| צילום: Gettyimages

הבווארים עלו בהרכב משני והובכו במינוס 4 מעלות. 3:3 בין בשיקטאש לבנפיקה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן הבטיחה את עלייתה לשמינית גמר ליגת האלופות עוד לפני תחילת המחזור החמישי, אבל עלתה בהרכב משני מול רוסטוב, נכנעה 3:2 ואיבדה את הסיכוי לסיים בראש הבית, שם ניצבת בגאון אתלטיקו מדריד.

סגנית אלופת רוסיה הובסה 5:0 במינכן במחזור הראשון של שלב הבתים וכבר לא תעפיל לשלב הבא, אך הצליחה להשיב את כבודה עם ניצחון מרשים, שהעלה את מאזנה לארבע נקודות (עד כה רק סיימה בתיקו ביתי מול פ.ס.וו) ומקרב אותה משמעותית להשתתפות בליגה האירופית.

המאמן קרלו אנצ'לוטי ערך שינויים בהרכב ובין השאר איפשר לסוון אולרייך לפתוח בין הקורות על חשבונו של מנואל נוייר והותיר על הספסל גם את תומאס מולר, וכשניסה להכניס את כוכביו במהלך המחצית השנייה זה כבר היה מאוחר מדי.

מולר נשמר מהקור. מינוס ארבע מעלות באצטדיון (AFP)

רנאטו סאנצ'ס הצעיר עלה במרכז הקישור לצד תיאגו אלקנטרה ופיליפ לאם, כאשר שלישיית החוד כללה את פרנק ריברי, דוגלאס קוסטה ורוברט לבנדובסקי. באיירן כידוע הגיעה למשחק אחרי שנכנעה 1:0 לדורטמונד בשבת האחרונה וירדה למקום השני בבונדסליגה, אבל גם יתרון מרגלו של דוגלס קוסטה בדקה ה-36 לא הספיק לה כדי לשוב למסלול הניצחונות.

עוד לפני המחצית האיראני סרדאר אזמון ניצל טעות כדי לדהור כל הדרך ל-1:1, דימיטרי פולוז הפך את התוצאה מפנדל מוצלח בדקה ה-50 וחואן בראנט עוד הצליח לאזן בדקה ה-52 מזווית קשה, אך המילה האחרונה הייתה של כריסטיאן נובואה (67) שכדור חופשי נפלא שלו סידר לרוסטוב אולי את מה שייחשב לניצחון הגדול בתולדות המועדון.

מהלך משחק

דקה 36

0:1 לבאיירן: דוגלס קוסטה הברזילאי ניצל את ההזדמנות לפתוח. השחקן הטוב ביותר על המגרש ניצל את חולשת ההגנה הרוסית, שלא הצליחה להרחיק ואפשרה לקשר לבעוט חזק ומדויק כדור מסובב מתוך הרחבה.


השמאלית שלו העלתה את הבווארים ליתרון (AFP)

דקה 44

1:1! סרדאר אזמון כבש את השני שלו העונה באלופות. דוגלס קוסטה מסר אחורנית ברשלנות והוציא את הרוסים למתפרצת, שכאמור הסתיימה עם כדור ברשת.


האיראני חוגג שער נהדר (AFP)

דקה 50

מהפך! דימיטרי פולוז קבע 1:2 לרוסטוב מ-11 מטר, אחרי שבואטנג ביצע עבירה מיותרת ברחבה וגרם לפנדל.

דקה 52

2:2! חואן בראנט הפציץ מזווית קשה בתוך הרחבה והשיב את הבווארים לחיים תוך שתי דקות. קצב נפלא ברוסיה.

דקה 67

2:3 לרוסטוב! כריסטיאן נובואה סובב נפלא כדור חופשי היישר לחיבורים של אולרייך.


העמיק את המשבר של הבווארים. נובואה (AFP)

מדהים: בשיקטאש חזרה מ-3:0 ל-3:3

אין יותר צמוד ודרמטי ממה שהיה הערב באיסטנבול. הפורטוגלים כבר הוליכו 0:3 מדהים כעבור 31 דקות, אבל הטורקים הצליחו לכפות שיוויון בדקה ה-89, סחטו נקודה ושמרו על הסיכוי להעפיל שלב.

גונסאלו גואדס (10), נלסון סמדו (25) ולובומיר פייסה (31) הדהימו את האצטדיון בדרך לניצחון בטוח, אבל טוסון (58), פנדל מוצלח של ריקרדו קווארסמה (83) ושער של וינסנט אבובאקר (89) קבעו חלוקת נקודות.

כעת בנפיקה במקום השני עם 8 נקודות במאזנה, בדיוק כמו למוליכה נאפולי, בעוד בשיקטאש שלישית עם נקודה אחת פחות. צפוי מחזור סיום מרתק בעוד שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי