פאבלו לאסו השיב בשלילה להצעת נבחרת ישראל

play
קושר במפתיע למכבי תל אביב. לאסו | רויטרס
מוטב מאוחר: אותלו האנטר חוזר להיכל בגרסה חדשה ומפתיעה 03:04

איגוד הכדורסל הודיע רשמית שהמועמדות של מאמן ריאל מדריד לשעבר לתפקיד המאמן הלאומי ירדה מהפרק: "הודיע שהוא בוחן מספר הצעות מקבוצות יורוליג"

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל הודיע היום (שלישי) שמועמדותו של פאבלו לאסו לאימון נבחרת ישראל ירדה מהפרק. על פי הודעת האיגוד שהגיעה אחרי הפגישה בין ראשי האיגוד למאמן ריאל מדריד לשעבר: "בתקופה האחרונה התקיימו מספר שיחות ופגישות עם המאמן הספרדי המעוטר, שהביע את רצונו לאמן את נבחרת ישראל. הבוקר הוא הודיע שהוא בוחן מספר הצעות מקבוצות יורוליג לעונה הבאה וביקש מהאיגוד לעכב את ההחלטה".

לאסו שסבל בעונה שעברה מבעיות בריאותיות ואולץ לעזוב את ריאל מדריד בקיץ, אמר אתמול ל"מארקה": "אני לא ממהר לחזור לקווים, אבל אם אקבל את ההצעה הנכונה, אקפוץ עליה. צ'אבי פסקואל כל הזמן אומר לי שאני חייב לצאת מספרד. זה מה שאני מחפש עכשיו. לאמן קבוצות בליגה הספרדית פחות מעניין אותי בשלב הזה".

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו
לא יגיע. לאסו | רויטרס

לאסו כאמור נפגש עם בכירי האיגוד, היו"ר עמירם הלוי והמנהל המקצועי פיני גרשון, אבל לא נתן את תשובתו וביקש לחשוב על ההצעה. באיגוד עושים מאמצים על מנת לגייס מאמן בכיר לנבחרת אחרי שגיא גודס סיים את דרכו על הקווים בחודש נובמבר האחרון.

המשימה הבאה של נבחרת ישראל היא מוקדמות הטורניר הקדם-אולימפי, שייערכו בקיץ 2023, לאחר שמוקדמות אליפות העולם יסתיימו בחלון פברואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי