כולל עומרי כספי ועדי גורדון: נבחרת הוותיקים של ישראל יוצאת לדרך

play
עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל | ברני ארדוב
מוטב מאוחר: אותלו האנטר חוזר להיכל בגרסה חדשה ומפתיעה 03:04

הנבחרת שתכלול כמה מהשחקנים הגדולים בתולדות המדינה תשתתף במשחקי ראווה בארץ ובחו"ל. קורנליוס שוחרר מהמשחקים נגד פינלנד וסלובניה

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל הודיע היום (רביעי) על הקמה של נבחרת ותיקים, בה ישחקו כמה מגדולי הכדורסלנים בתולדות המדינה. בין היתר ייקחו חלק במשחקי הנבחרת, שתשתתף במשחקי ראווה בארץ ובחו"ל, עומרי כספי, עדי גורדון, טל בורשטיין, מאיר טפירו, גל מקל, רביב לימונד, עידו קוז'יקרו, פפי תורג'מן, יניב גרין, עדי גורדון ועוד.

שחקנים נוספים שייקחו חלק במשחקי הנבחרת הם ארז מרקוביץ', משה מזרחי, עמית תמיר, ליאור ליובין, מורן רוט, דגן יבזורי, תומר שטיינהאור, שמעון אמסלם, ברק פלג, ניצן חנוכי, אלישי כדיר, ישראל שיינפלד, אפיק ניסים, מתן נאור ורוברט רותבארט. ייתכן שיצטרפו לנבחרת שחקנים נוספים בהמשך.

הנבחרת תוצג לראשונה ביום שישי הקרוב במהלך משחקה של נבחרת ישראל מול פינלנד. אפיק ניסים ישמש כמנהל פרויקט הנבחרת והיה גם אחד מיוזמיה. "אני שמח על שיתוף הפעולה בין המנהלת והאיגוד. השחקנים מאוד מתרגשים ומחכים לאימון הראשון. המטרה היא קודם כל להחזיר לקהילה על כל התמיכה לאורך השנים ולהמשיך לייצג את ישראל בכבוד".

עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל
חוזר למדים הלאומיים. עומרי כספי | ברני ארדוב

בתוך כך, הנבחרת הבוגרת שחררה היום מצמד המשחקים נגד פינלנד וסלובניה את אור קורנליוס, שהגיע לאימונים חולה. גארד הפועל ירושלים שנמצא בעיצומה של עונת פריצה והיה אחד משחקני המפתח בזכייה בגביע המדינה, שוחרר על ידי רופא הנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי