זילברשטיין: "קמפיין מאוד מאכזב, אבל לחבר'ה היה חשוב לנצח"

play
18 נקודות בהופעת הבכורה בנבחרת. נועם יעקב | אתר רשמי, אתר פיב"א
חוזה לשבוע בלבד? אייזיאה קאזינס חתם בהפועל חיפה 07:15

מאמנה הזמני של נבחרת ישראל אחרי הניצחון בסלובניה: "הגענו לשבוע הזה בסיטואציה לא פשוטה". בלייזר: "הייתי רחוק הרבה זמן, גאווה וזכות בשבילי לחזור", יעקב: "הייתי בטוח שאוכל להשתלב"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדורסל הצליחה לסיים הערב (שני) בטעם טוב את הקמפיין המאוד מאכזב שלה במוקדמות אליפות העולם, כאשר גברה 79:87 בחוץ על סלובניה במשחק שהיה לפרוטוקול עבור המאמן הזמני נדב זילברשטיין ושחקני הנבחרת.

"היה לנו קמפיין מאוד מאכזב, הפסדנו כל כך הרבה משחקים צמודים שאם היינו מנצחים אותם אז אולי המשחק הזה היה מכריע בשבילנו, אבל זאת היסטוריה", הודה בסיום זילברשטיין שהיה עוזרו של גיא גודס עד החלון הנוכחי, "שיחקנו לפי תוכנית המשחק כל המשחק, עשינו את הדברים כדי לנצח. אני מברך את השחקנים על הניצחון ואת נבחרת סלובניה על העלייה לאליפות העולם".

מאמן נבחרת ישראל נדב זילברשטיין
"הסיטואציה הייתה לא פשוטה". זילברשטיין | אתר רשמי, אתר פיב"א

על הימים האחרונים אמר זילברשטיין: "הגענו לשבוע הזה בסיטואציה לא פשוטה, גם אני אישית וגם השחקנים, אבל מהרגע הראשון אפשר היה להרגיש את הרוח של הנבחרת, הביחד של הנבחרת, החבר'ה רצו ועבדו קשה, היה חשוב להם לנצח. אני רוצה להודות לאנשים של האיגוד, לצוות שעבדנו איתו ולשחקנים על השבוע הזה".

עוז בלייזר הוסיף לדברי מאמנו: "הייתי רחוק מהנבחרת להרבה זמן, זו גאווה וזכות בשבילי לחזור לכאן. היה לי שבוע נהדר עם השחקנים, אני מנסה להביא את האנרגיה בכל זמן שאני על המגרש, לתמוך בשחקנים האחרים, אנחנו משחקים עם אפס אגו, כל אחד שקולע אנחנו שמחים. אני שמח שסיימנו עם ניצחון, כי היה לנו שבוע טוב עם אנרגיות נהדרות. ברכות לסלובניה ואני בטוח שהם יצליחו באליפות העולם".

שחקני נבחרת ישראל נמרוד לוי, נועם יעקב
בלט גם בהופעתו השנייה במדים הלאומיים. יעקב חוגג עם נמרוד לוי | אתר רשמי, אתר פיב"א

לסיום אמר נועם יעקב אחרי עוד הופעה טובה: "ההרגשה מדהימה ואני שמח שיצאנו עם ניצחון ממשחק לא קל בכלל. אני חושב שגם הצוות וגם השחקנים מאוד עזרו לי, זה לא תמיד קל לקבל שחקן צעיר והם עשו עבודה מדהימה. ידעתי שיש בנבחרת שחקנים טובים והייתי בטוח שאוכל להשתלב".