אריאל בית הלחמי מונה למאמן נבחרת ישראל, שרון דרוקר עוזרו

שיהיה בהצלחה. בית הלחמי ודרוקר | אתר רשמי, איגוד הכדורסל

מאמן גלבוע/גליל, שהוליך את העתודה לזכייה באליפויות אירופה ב-2018 וב-2019, ינסה לשקם את הבוגרת. באיגוד פנו בחודשים האחרונים גם לפאבלו לאסו, סטפנוס דדאס ואיגור מיליצ'יץ', אך לבסוף בית הלחמי קיבל את המינוי, כפי שפורסם בוואלה! ספורט

(גודל טקסט)

עידן חדש בנבחרת ישראל, שהודיעה היום (שישי) באופן רשמי על מינויו של אריאל בית הלחמי למאמן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. עמוס פרישמן אישר את המינוי עם חברי הוועדה המקצועית והיא תועבר לאישור סופי של הנהלת איגוד הכדורסל. המשימה הראשונה של מאמן הנבחרת החדש תהיה באמצע יולי, עם פתיחת קמפיין מוקדמות הטורניר הקדם-אולימפי.

בית הלחמי (57), שמנסה להציל בימים אלה את הפועל גלבוע/גליל מירידה לליגה הלאומית, נחשב למועמד טבעי. הוא היה במרוץ עוד במינוי הקודם, לאחר שהוביל את נבחרת העתודה לזכייה בשתי אליפויות אירופה ב-2018 וב-2019, אבל גיא גודס הועדף על פניו. כעת ישתף שוב פעולה עם דני אבדיה, ים מדר, יובל זוסמן, גבי צ'אצ'אשוילי ואחרים.

אריאל בית הלחמי, מאמן נבחרת ישראל, עם שרון דרוקר
שיהיה בהצלחה. בית הלחמי ודרוקר | אתר רשמי, איגוד הכדורסל

עוד בכדורסל

עולמו של ווייד: בולדווין מוחק את כל סימני השאלה שנותרו לגביו
נקמה, ניבו וחשש מפארסה בצרפת: מכבי תל אביב דוהרת לפלייאוף
קטש: "שווים פלייאוף. בתחילת העונה, הייתי קונה להיות במצב הזה"

בשבועות האחרונים, מאז קבלת התשובה השלילית ממאמן ריאל מדריד לשעבר פאבלו לאסו, עלו כמה וכמה רעיונות של מועמדים. ראשי האיגוד קיימו שיחת זום עם עוזר מאמן פנרבחצ'ה סטפנוס דדאס, והייתה שיחה גם עם איגור מיליצ'יץ' הקרואטי, שהצעיד בקיץ את פולין לחצי גמר אליפות אירופה. לא הושג סיכום עם איש מהם – בין אם בגלל פער בתנאים שהוצעו ובין אם בגלל חוסר הסכמה בקרב מקבלי ההחלטות. בנוסף לבית הלחמי, גם מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר התראיין לתפקיד, וישמש כעוזרו.