"ניצוצות של גאונות": דני וולף "השחקן המפתיע של אליפות אירופה"

הסקאוטים שוטחים את רשמיהם מהטורניר, וצופים עונת פריצה לכוכב העתודה. גם נועם יעקב מככב ברשימות: "מאסטרפיס של ניהול משחק"

(גודל טקסט)

היכולת המצוינת של גיבורי נבחרת העתודה של ישראל לא נעלמים מעיניהם של הסקאוטים ברחבי אירופה. שלושה ימים אחרי שהסתיימה האליפות, מפרסמים הסקאוטים את הרשמים שלהם מהאליפות, ומתמקדים בין היתר בשני הכוכבים הגדולים של הנבחרת של אלעד חסין, דני וולף ונועם יעקב.

"דני וולף היה הפתעת הטורניר", נכתב בדוח הסקאוטינג של האתר "Eurohopes". "יש בו משהו מתעתע, כי נראה שאין לו גוף של שחקן כדורסל, אבל הבנת המשחק והאינטליגנציה מחפים על המחסור באתלטיות בשני צידי המגרש. יש שם ניצוץ של גאונות. הוא מוסר מצוין שיצר חיבור כמעט בלתי עציר עם נועם יעקב, ובנוסף היה מרשים מאוד לראות איך הוא מוריד כדור לרצפה ותוקף את הטבעת. לוולף יש עוד דרך ארוכה לעשות כדי להפוך לאתלט סביר, הוא יצטרך להוסיף אלמנטים חדשים למשחק שלו, אבל התחושה שלו והכלים שכבר יש לו, הופכים אותו לפרוספקט מעניין.

"בצד ההגנתי, הוא צריך לשפר את עבודת הרגליים ואת הזריזות, אבל עדיין הבנת המשחק שלו מחפה על זה לא מעט פעמים. לצד כל זה, מדובר גם בריבאונד נהדר. בסך הכל, מדובר בשחקן שממש כיף לצפות בו".

הסקאוט איגנסיו ריסוטו העריך ש"וולף צפוי להמשיך את הפריצה בעונה הקרובה בייל", אחרי ששני הגבוהים הבולטים של האוניברסיטה שגרמו לוולף לקבל דקות מוגבלות בעונה שעברה, עזבו.

דני וולף עם נועם יעקב שחקני נבחרת העתודה של ישראל
דני וולף עם נועם יעקב שחקני נבחרת העתודה של ישראל | אתר רשמי, איגוד הכדורסל

גם נועם יעקב כיכב ברשימות של הסקאוטים. באתר "Eurohopes" כתבו: "יעקב נתן מאסטרפיס בניהול משחק לאורך כל הטורניר. הוא היה מוביל הכדור העיקרי של ישראל, ועשה עבודה מרשימה בלערב את חבריו לקבוצה. אין הרבה שחקנים בשנתון שלו באירופה עם שינויי כיוון כאלה ויכולת מסירה כזו בשתי הידיים. יעקב בלט בזכות המסירות שלו תוך כדי כדרור, ושיחק בקצב משלו לאורך הטורניר. כבר עכשיו, מדובר בשחקן פיק אנד רול ברמה טובה לדורסל האירופי. מה שללא ספק יקבע כמה גבוהה תהיה התקרה שלו, זה היציבות קליעה מכדרור. הוא יודע לסיים מהלכים באקרובטיות מתחת לסל ומבין איך לסיים חדירות בנקודות מבלי ליצור יותר מדי מגע, אבל יהיה חייב לשפר את הקליעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי