בנבחרת חוששים כי גינת ייעדר תקופה: "מקווים לפציעה לא חמורה"

play
שניהם בפנים. רומן סורקין ותומר גינת | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7 05:10

האם להיעדרות של אבדיה מהקמפיין תצטרף מכה נוספת? קפטן הנבחרת נפצע בכתף בניצחון על הונגריה שפתח את ההכנה למוקדמות הטורניר הקדם אולימפי: "הוא חשוב לנו גם מקצועית וגם חברתית"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל פתחה את ההכנות שלה למשחקי מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי עם ניצחון הערב (שישי) 68:90 על נבחרת הונגריה. הנבחרת תתמודד מחר נגד נבחרת איסלנד ולאחר מכן תשוב לישראל להמשך ההכנות לקראת הטורניר שייחל בעוד כשבועיים.

עם כל הכבוד לניצחון, המאורע המרכזי של המשחק התרחש כבר בפתיחתו כשהקפטן תומר גינת נפצע בכתפו ולא שב אל המשחק. גינת ייבדק עם חזרת הנבחרת ארצה ביום ראשון, כשאנשי הנבחרת חוששים כי מדובר בפציעה לא פשוטה שתגרום לו להחמיץ תקופה מפעילות.

"זה עצוב לראות שחקן מרכזי נפצע, הקפטן שלנו", אמר המאמן אריאל בית הלחמי על הפציעה של גינת, "ברמה האישית זה שחקן שאני מאוד אוהב ואני עצוב שבעתיים. אני מאחל לו החלמה מלאה ושהפציעה לא קשה. תומר הוא חלק חשוב בנבחרת, חוץ מהצד המקצועי גם בצד החברתי, הוא הקפטן שלנו וחבל שזה קרה. מה שחשוב שהוא יחלים ושהפציעה לא חמורה".

אריאל בית הלחמי, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל
מכה לא פשוטה בתחילת ההכנה. בית הלחמי | ברני ארדוב

בנבחרת היו מרוצים מההופעה של רוב השחקנים, כשאת עיקר המחמאות מקבל באופן טבעי רומן סורקין שקלע 22 נקודות והציג אולי את משחקו הטוב ביותר במדים הלאומיים.

"היה משחק טוב, החצי הראשון היה לנו קצת יותר קשה, משחק ראשון ולקח לנו זמן להיכנס אליו", אמר בית הלחמי, "ההונגרים היו יותר טובים במחצית הראשונה, ההגנה שלנו הייתה לא מפוקסת. במחצית השנייה נראינו הרבה יותר טוב, אנחנו יכולים להיות מרוצים מהסגנון שלנו, מה שרצינו לראות. בסופו של דבר זה משחק אימון ראשון, יש לנו הרבה עבודה ואנחנו בהחלט יכולים להישען על השחקנים, יש לנו על מי לסמוך.