רפי מנקו על הנבחרת: "אנחנו חברים לפני הכל"

מהבודדים שנשארו מההפסד ב-2018. מנקו | דני מרון

רפי מנקו שחקן נבחרת ישראל בכדורסל התראיין ל-103FM והתייחס לשני הניצחונות בפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות העולם, ועוד

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדורסל שבה היום (שני) ארצה עם אופטימיות זהירה, זאת לאחר ניצחון הקבוצה בשני משחקי מוקדמות גביע העולם. רפי מנקו, שחקן הנבחרת, שוחח עם צוות חברי התוכנית ב־103FM ושיתף בתחושות לאחר הניצחונות וגם על החוייה כשחקן נבחרת ישראל.

"אתמול באמת היה משחק חשוב, רצינו לנצח גם אותו", סיפר מנקו. "הפולנים היו נבחרת מאוד אגרסיבית והקשו עלינו לפתח את המשחק שרצינו, ולאסטוניים יש כלי נשק מאוד חזק – הקליעה משלוש. רוב המשחק עשינו עבודה טובה והצלחנו לעצור את זה. אני חושב שזו תוצאה טובה מאוד, ושלנבחרות אחרות יהיה קשה לנצח שם".

עוד הוסיף: "החבר'ה שאיתי בנבחרת, אנו חברים לפני שאנו משחקים יחד וגדלנו יחד, זו הגשמת חלום שלנו לשחק ולהיות חלק משמעותי בנבחרת הבוגרת. אני חושב שזה הסוד של הנבחרת שלנו. גם ההפסקות באמצע העונה זה אדיר בשבילנו, קצת הפוגה. אנו באים בשביל מטרה אחת, לייצג את המדינה בצורה הכי מכובדת שיש ולהשיג את התוצאות שכולנו רוצים. הדרך עוד ארוכה בשביל להשיג את המטרה".

בסיום דבריו, התייחס להתנהלותו של גיא גודס, מאמן הנבחרת החדש: "הוא היה מצוין, ועזר לנבחרת לנצח. התחלת הקמפיין היא טובה אבל הדרך עוד ארוכה בשביל להשיג את המטרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי