גל מקל על פתיחת הקמפיין: "היינו בבור וידענו לצאת ממנו"

play
"התאמנו את עצמנו לאגרסיביות שלהם". מקל | דני מרון
גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל 02:17

הרכז התראיין ל-103FM אחרי שנבחרת ישראל ניצחה פעמיים במוקדמות אליפות העולם: "פולין הקשתה עלינו מאוד". על חזרה אפשרית לארץ: "לפעמים יש את המחשבה הזו"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל פתחה בצורה הכי טובה שיש את קמפיין מוקדמות אליפות העולם 2023. את הקמפיין החלה הנבחרת עם מאמן חדש, גיא גודס, והשינוי הקווים עבר בצורה חלקה מבחינת הנבחרת עם ניצחון ביתי על פולין וניצחון בחוץ על אסטוניה. אחד משחקני המפתח של הנבחרת, גל מקל, התראיין ל-103FM וסיפר על צמד המשחקים וגם על מצבו האישי.

"היה כיף מאוד, תמיד כיף לבוא ועוד יותר כיף לנצח", סיפר הרכז על ההגעה למשחקי הנבחרת, "מבחינת הפציעה שלי, היה לי קרע בשריר והוא גרם לי להיות מחוץ למגרשים כמעט שלושה שבועות. חזרתי וכרגיל באתי לנבחרת עם אנרגיות. פולין זו אחת הנבחרות הכי אינטנסיביות ואגרסיביות, הם הקשו עלינו מאוד בהתחלה. היינו בסוג של בור וכן ידענו לצאת ממנו. התחלנו ברגל ימין".

גל מקל עם תומר גינת שחקני נבחרת ישראח
פתיחה טובה לקמפיין. מקל עם גינת | דני מרון

מקל חתם לאחרונה באנדורה המשחקת בליגה בספרדית, ועל כך סיפר כי הוא מרוצה מאוד מהקבוצה בה הוא נמצא. עם זאת, מקל הודה לפעמים הוא כן מתגעגע לישראל: "לפעמים יש את המחשבה הזו. מבחינת הכדורסל, אני נהנה מכל רגע. אנו מקבלים פידבקים מדהימים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי