מהומס זכה ב-MVP עם קרסול פגוע, אבל האמא הכואבת גנבה את ההצגה בסופרבול

דוני קלסי, אמא של ג'ייסון קלסי, מחבקת אותו בסיום הסופרבול | צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

הקוורטרבק הפצוע של קנזס סיטי הוליך קאמבק מרשים: "אמרתי לכם ששום דבר לא ירחיק אותי מהמגרש". ואיך הגיבה האמא של שני שחקנים מקבוצות יריבות?

(גודל טקסט)

הקוורטרבק פטריק מהומס נבחר ל-MVP של הסופרבול הלילה (בין ראשון לשני) לאחר שקנזס סיטי צ'יפס ניצחה את פילדלפיה איגלס 35:38 וזכתה בתואר בפעם השנייה בארבע שנים. "הוא ה-MVP. ה-MVP", אמר בהתרגשות מאמן הצ'יפס אנדי ריד בראיון שלו לאחר המשחק על המגרש. "זה כל מה שצריך להגיד: MVP".

מהומס, שסבל במשחק מאותו נקע בקרסול שהגביל אותו בפלייאוף, הצטיין בקאמבק של קבוצתו במחצית השנייה וסיים את הלילה עם 21 מ-27 מסירות ל-182 יארד ושלושה טאצ'דאונים. הוא היה נהדר בדרייב המנצח של משחק, עם שורה של 12 מהלכים ו-66 יארד שהחלה 5:07 דקות לסיום הרבע הרביעי והביאה לשער שדה של האריסון באוקר מ-27 יארד 8 שניות לסיום.

פטריק מהומס
| אימג'בנק GettyImages, Gregory Shamus

"M-V-Pat, אתה יודע למה אני מתכוון", אמר הטייט אנד של הצ'יפים טראוויס קלסי, "אי אפשר להגיד כמה הוא חשוב לקבוצה הזו". הצ'יפס פיגרו 24:14 בהפסקה, אבל מהומס הוליך את הקאמבק עם שתי מסירות לטאצ'דאון לאחר המחצית. הוא גם רשם 44 יארד ריצה במהלך בניצחון.

"אמרתי לכם כל השבוע הזה, שאין שום דבר שירחיק אותי ממגרש הפוטבול הזה", אמר מהומס אחרי הניצחון. "אני רק רוצה לשבח את חבריי לקבוצה – אתגרנו אחד את השני, היינו צריכים שכולם ינצחו את המשחק הזה – אז כל הכבוד לחברים שלי לקבוצה. אנחנו אלופים!".

מהומס ללא ספק נהנה מטיפול נוסף הודות להפסקת מחצית ארוכה יותר במהלך ההופעה של ריאנה באצטדיון סטייט פארם. עד שהבמה הוקמה ופורקה, הוא כבר חזר בראש הקבוצה לחצי השני. מהומס נבחר גם ל-MVP של הסופרבול ב-2020, כשהצ'יפס ניצחו את הניינרס, וכעת הוא הקוורטרבק ה-13 שזוכה במספר אליפויות סופרבול.

1:48 דקות לסיום נקבעה עבירה מפוקפקת לזכות הצ'יפס על אחיזה של שחקן ההגנה של פילדלפיה, לכאורה. "לעזאזלף אני לא אוהב את השריקה הזאת, לא בסופרבול!", צייץ לברון ג'יימס, והמחיש את התחושות של רבים.

אבל מי ששבתה את הלבבות הייתה דונה קלסי, האמא של ג'ייסון וטראביס – אחד שחקן קנזס סיטי, השני שחקן פילדלפיה. לפני המשחק האם הקרועה והגאה ניגשה אל שניהם, בירכה אותם ואיחלה להם בהצלחה ונתנה להם קופסת עוגיות.

דוני קלסי, אמא של ג'ייסון קלסי ושל טראביס קלסי, לפני הסופרבול
האמא הקרועה והגאה | רויטרס

בסיום דונה, שלבשה חליפה מיחדת שמשלבת את שתי הקבוצות, ירדה קודם כל לחבק את בנה שהפסיד, ג'ייסון, ורק לאחר מכן בירכה את המנצח. "אמא תמיד שם", נכתב בציוץ של ה-NFL.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי