טיילור סוויפט והאח השיכור: משחק הפוטבול ששיגע את ארה"ב

play
טיילור סוויפט לצד ג'ייסון קלסי במשחק של קנזס סיטי בבפאלו | GettyImages, עיבוד תמונה
טיילור סוויפט בהופעה במקסיקו סיטי במסגרת סיבוב ההופעות Eras 01:19

משחק הפלייאוף ב-NFL סיפק דרמה גדולה על המגרש, אבל מחוצה לו העניינים התחממו: טיילור סוויפט ספגה קללות, אח של בן זוגה השתולל "שתוי" בלי חולצה, הקהל השליך כדורי שלג בערב קלאסי אמריקאי

(גודל טקסט)

משחק דרמטי נערך הלילה (בין ראשון לשני) במסגרת פלייאוף ה-NFL, ליגת הפוטבול האמריקאית, אבל כפי שקורה לא פעם לאחרונה במשחקים של קנזס סיטי – ההתרחשויות המעניינות קורות גם ביציעים. בפאלו בילס אירחה הלילה את קנזס סיטי, שבה משחק טראוויס קלסי, בן הזוג של הזמרת טיילור סוויפט.

כמובן שמבחינת אוהדי בפאלו, הידועים בנאמנותם ובאהדתם הפנאטית, סוויפט היא אולי כוכבת בידור, אבל מהרגע שבחרה בשחקן יריב היא הופכת לאויבת – וכך הזמרת הצעירה חוותה משהו שהיא לא נוהגת לחוות: שריקות בוז ולא מעט עוינות (גם אם לא בצורה אלימה ומאיימת). סוויפט לקחה את קבלת הפנים הזאת בצורה קלה, והפריחה נשיקות לאוויר לאוהדים שקיללו אותה, כשהיא יושבת באחד מתאי הכבוד, והקהל מסתובב אליה ולא פעם מניף לעברה אצבע משולשת.

מי שעוד ישב איתה בתא (מלבד לעוד נשות שחקנים) היה ג'ייסון קלסי, אח של בן הזוג שלה, שגם הוא שחקן פוטבול, שמשחק בפילדלפיה. ג'ייסון גם כמובן ספג שריקות בוז מאוהדי בפאלו, אבל הוא הגיב בצורה אחרת: באחד משלבי המשחק הוא הוריד חולצה (יש לציין שהמשחק נערך במזג אוויר מקפיא, מתחת לאפס מעלות) ואף קפץ מתא האורחים היוקרתי אל עבר היציעים, בעודו אוחז בפחית בירה קרה, שתה אותה ושאג לאוויר. יש לציין שטראוויס קלסי רשם שני טאצ'דאונים במשחק שבו ניצחה קבוצתו 24:27 אחרי סיומת דרמטית, כך שלמשפחה בהחלט היה מה לחגוג.

ככה חוגגים

קלסי האח מניף אוהדת צעירה ומראה לה את טיילור סוויפט

טיילור חוגגת ביציע

סוויפט מריחה נשיקות להייטרים

הקהל משליך כדורי שלג על המנצחים

הדרמה נמשכה על על הדשא, כשאת הטאצ'דאון הבקיע אייזיאה פצ'קו 40 שניות לתוך הרבע הרביעי, לאחר משחק נדנדה שבו עבר היתרון מצד לצד. ואז, בהזדמנות האחרונה, בפאלו החטיאה שער שדה, שיכול היה להשוות, ושלח את האוהדים המתוסכלים הביתה, כשבדרך הם עושים את המנהג הקלאסי שלהם: להשליך כדורי שלג על המנצחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי