צפו: ערן זהבי בישל, גוואנגז'ו נכנעה 3:2 לצ'אנגצ'ון יטאי

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

הישראלי בישל נהדר בדקה ה-20 בדרך ליתרון של קבוצתו, אך האורחת שוב לא עמדה בלחץ וספגה הפסד מרגיז בדקה ה-90, שהיה השלישי שלה ברציפות. צמד לאיגאלו בשורות יטאי

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו R&F ממשיכה ביכולת המאכזבת שלה, וספגה הפסד שלישי ברציפות, הפעם 3:2 בחוץ לצ'אנגצ'ון יטאי. קבוצתו של ערן זהבי עומדת על ניצחון אחד בלבד ב-11 משחקיה האחרונים, ותצטרך להתאושש מהר לפני הדרבי ברבע גמר הגביע ביום רביעי נגד גוואנגז'ו אברגרנדה (14:55, שידור ישיר בספורט2).


הכחולים דווקא פתחו טוב והכוכב הישראלי בישל נפלא בדקה ה-20 כשהקפיץ מעל הגנת המארחת, אך הקבוצה הציגה יכולת לא טובה לאורך המשחק ואיפשרה ליטאי להפוך. בדקה ה-84 השוותה גוואנגז'ו והיה נראה שלפחות היא תגרד נקודה, אלא ששער מרגיז בדקה ה-90 קבע את תוצאת המשחק.

 

מאמן המארחת התייחס לפני המשחק בדיוק לנושא הזה כשאמר: "אני לא מתרשם מזה ש-R&F הפסידו הרבה משחקים, כי בחלק מהם הם שלטו במשחק וספגו בדקות האחרונות". המגמה נמשכה למורת רוחו של זהבי, שנראה עצבני במהלך המשחק והרבה להעיר לחבריו לקבוצה.


ערן זהבי. לא להאמין

ערן זהבי. עוד הפסד מתסכל

מהלך המשחק
דקה 21: 0:1 לגוואנגז'ו. זהבי הקפיץ נהדר מעל הגנת יטאי לחברו לקבוצה צ'וגוי, והשחקן הצעיר והמוכשר לא התבלבל בדרך ליתרון חשוב.


דקה 56: 1:1. מבצע יפה של יטאי מצא את איגאלו ברחבת גוואנגז'ו שבנגיעה המשיך לרשת.


דקה 59: איגאלו המשיך בבליץ של המארחת, וכבש שער אבל נעזר בידו. השופט פסל את הגול ושלף את הכרטיס הצהוב.


ערן זהבי. בישול מרשים
בישול מרשים של הישראלי


דקה 71: פנדל לצ'אנגצ'ון יכל לחולל מהפך, אך השוער האורח הציל בהירואיות.


דקה 79: 1:2 יטאי. שוואפה קיבל כדור במרכז הרחבה, הקפיץ פעם אחת והעביר בנגיעה לז'ניו ששיגר טיל שטוח פנימה.


דקה 84: 2:2. דקות קצביות במיוחד באצטדיון בצ'אנגצ'ון. שיאו ג'י ניצל פרצה בהגנת המארחת, והשווה מקרוב למחת חבריו בכחול.


דקה 90: 2:3 יטאי!. גוואנגז'ו פשוט לא מצליחה להתרומם, ולמרות השוויון ספגה שער מיותר. דונג פרץ על כנף שמאל והרים כדור מדויק לאיגאלו, שבחופשיות מדהימה נגח בעוצמה פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי