רפואה: דיברנו יותר מדי, לא מסתכלים על אירופה

קובי רפואה
קובי רפואה | צילום: דני מרון

מאמן מכבי פ"ת לקראת סכנין: "צריכים לעצור את רצף ההפסדים, לא רגילים לזה". אבו יונס לשחקנים: "אל תקשיבו לשמועות על אבוקסיס"

(גודל טקסט)
 לאחר שבעה הפסדים רצופים שדרדרו את הקבוצה למקום הרביעי, במכבי פתח תקווה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון מחר (שבת, 18:00) על בני סכנין (יריבה ישירה על המקום הרביעי) תסבך את הקבוצה עוד יותר במאבק על אירופה.

באסיפה שערך לשחקניו אמר המאמן קובי רפואה: "אני גאה בכם על איך ששיחקתם בטדי. תתנו הכל כי אם נשחק ככה מול סכנין, אנחנו גם ננצח אתם". בנוסף, ערך המאמן מספר שיחות אישיות במטרה להעלות את המורל.

 הבוקר לא תורגל ההרכב באימון המסכם, אך רפואה צפוי לחזור לשני בלמים. מי שעוד צפוי לחזור להרכב הם רומריו פירס ולירוי צעירי כאשר לידור כהן ייעדר בשל צהובים. השחקנים העידו על אווירה טובה באימון.

מהסגל מחר ימשיך להיעדר אורי מגבו שסובל מקרע במפשעה וערך אימוני ריצה כאשר גם צחי גיגי שסובל ממים ברך ייעדר. דור אלו יערוך את משחקו האחרון במדי הקבוצה, לפני שינותח בסוף השבוע הבא. גידי קאניוק צפוי לחזור להרכב ובקבוצה הבהירו: "לא היה פה איזושהי בעיה עם גידי. בסך הכל רצינו להוריד  קצת מהלחץ בו הוא נמצא בתקופה האחרונה".



רפואה ופ"ת יחזרו לנצח? (דני מרון)




 

רפואה אמר הבוקר לספורט1 לפני האימון: "היה חשוב להרים את השחקנים אחרי המשחק מול בית"ר. מבחינתי אין הרבה מה להגיד, צריך לעלות למגרש ולעשות את העבודה שלנו. דיברנו יותר מידי. כולם מודעים למצב ומבינים מה צריך לעשות. צריכים לעצור את רצף ההפסדים אליו אנחנו לא רגילים העונה. אנחנו לא מסתכלים על אירופה כי השאר יהיה בונוס".

התקופה הקשה: "אני לא חושב שאפשר לקרוא לנו בלוף. מלבד הפלייאוף הצגנו לאורך כל העונה כדורגל התקפי. בפלייאוף קצת נתקענו, אבל לא מסתכלים אחורה. אנחנו לא משלימים עם המצב וכמקצוענים רוצים לשנות את הדברים. יש מעידות בדרך, אבל לא ציפינו למעידה כזו ואני לא משלים עם המצב הזה".

הציפיות: "סיכומים עושים בסוף העונה שם נחליט מה עשינו טוב ומה לא ואם זה כשלון או לא. כרגע יש לנו משחק שצריך להתרכז בו".

אבו יונס לשחקנים: "אל תקשיבו לשמועות מסביב ותעשו את העבודה בשבת"

גם בבני סכנין מתכוננים לקראת משחק החוץ מחר מול מכבי פתח תקווה ומבינים שניצחון או אפילו תיקו ישאיר לקבוצה את האפשרות להיאבק על המקום באירופה בעונה הבאה. למרות השמועות סביב עתידו של המאמן יוסי אבוקסיס, מקווים בהנהלת הקבוצה כי השחקנים יידעו לעשות את השינוי וינצחו במושבה.

היו"ר מוחמד אבו יונס שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אל תקשיבו לשמועות מסביב ותעשו את העבודה שלכם". מיד לאחר המשחק ייפגשו ראשי הקבוצה עם אבוקסיס וישמעו ממנו על החלטתו הסופית. "אנחנו מבינים כי כנראה אבוקסיס לא יישאר אבל רוצים לשמוע את זה רשמית ואז נתחיל בשיחות עם מאמנים אחרים שרבים מהם פונים אלינו ורוצים לחתום אצלנו" אמרו במועדון.




ז'אורז'יניו. יפתח בהרכב? (ערן לוף)



 

מבחינה מקצועית במועדון הופתעו מחזרתו של החלוץ הברזילאי ז'אורז'יניו שהיה פצוע בשבועות האחרונים. אבוקסיס יחליט לקראת המשחק אם לפתוח עם החלוץ או לשלבו כמחליף. הבלם אברהם פאס והקשר סיראז' נסאר ייעדרו מהמשחק.

הרכבים משוערים

מכבי פ"ת: דני עמוס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, קרלוס קוויאר, נאור פסר, לירוי צעירי, רומאריו פירס, גידי קאניוק, מנור סולומון, ננאד אדאמוביץ', גיא מלמד.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, מארון גנטוס, וונדרסון, חאלד חלאיילה, ניר לקס, סגס תאמבי, רמזי ספורי, פיראס מוגרבי, יובל אבידור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי