במכבי חיפה ענו לקרלסן: "הוא לא מבין את גודל הכישלון"

טור כריסטיאן קרלסן. כבר עוזב
טור כריסטיאן קרלסן. כבר עוזב | צילום: ערן לוף

במועדון זעמו על הראיון שהעניק המנהל המקצועי בנורבגיה: "אי אפשר למצוא דבר חיובי אחד שהוא עשה". מנג'ר ראיו רמון פלאנס מתרחק

(גודל טקסט)
 במכבי חיפה חזרו אתמול (רביעי) לאימונים לקראת המשחק בשבת (18:00) בדוחא מול בני סכנין, ואחרי מסיבת העיתונאים הדי סוערת של גיא לוזון, בה ביקר את דבריו של המנהל המקצועי תור כריסטיאן קרלסן, במועדון מעוניינים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר ולנסות ולחזור למסלול הניצחונות.


בדומה למשחקים האחרונים, שוב מכבי חיפה תיאלץ להסתדר בהרכב חסר כאשר פרט לפצועים דקל קינן, עומר דמארי, קאמיל ואצק וניקיטה רוקאביצה גם גארי קגלמאכר ומוחמד עוואד ייעדרו עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מי שצפוי לחזור להרכב הוא הבלם הולמאר איולפסון, שחזר אתמול לאימונים מלאים. החלוץ אלירן עטר נטש אתמול את האימון והיום יתברר אם יהיה כשיר לשבת. 


 



בכל הנוגע להחרמת המשחק הקרוב על ידי ארגוני האוהדים, במכבי חיפה קיבלו אותה באכזבה. כידוע, ארגון "הקופים הירוקים" החליט לא להגיע למשחק כאות מחאה על התקופה האחרונה של הקבוצה ובחיפה החליטו בשלב זה לא לבצע שום פעילויות או שיחות עם הקהל בנוגע לכך. "אנחנו מבינים את התסכול של הקהל ונכבד כל החלטה שלהם", אמרו במועדון.




אוהדי מכבי חיפה. לא ישוחחו איתם בשלב זה (ערן לוף)


במקביל נמשכות ההכנות לעונה הבאה וכפי שפורסם אתמול בספורט1מאמן הכושר ערן שאדו, עד העונה בעירוני קריית שמונה וכן בנבחרת ישראל, יצטרף ויעבוד לצדו של אורי הראל. במועדון ממשיכים להתלבט בנושא המנהל המקצועי ונודע כי לתפקיד נותרו שלושה מועמדים וביניהם הספרדי רמון פלאנס.


האחרון אומנם זכה להרבה המלצות מצד אנשי מקצוע, אך טרם הביע רצון להצטרף למכבי חיפה. פלאנס, שמשמש כמנהל מקצועי של ראיו וייקאנו מהליגה הספרדית השנייה, הודיע לירוקים כי יקבל החלטה רק בסיום העונה של קבוצתו בעוד כחודש ימים. בחיפה לא צפויים לחכות לו פרק זמן שכזה.


בכל הקשור למנהל המקצועי שיעזוב בקרוב, במועדון זעמו אתמול על הראיון שעשה הנורבגי בטלוויזיה המקומית כאשר העביר ביקורת גם על ההנהלה, גם על הצוות המקצועי הנוכחי וגם על התקשורת הישראלית. המאמן גיא לוזון כבר הגיב אתמול לתור כריסטיאן קרלסן ואמר: "מקום שפרנס אותי, לעולם לא אדבר דברים רעים עליו. במקרה הזה קרלסן לא לוקח אחריות על בניית הסגל, על החורבן שהיה בינואר, אז אני אקח את האחריות במקומו. אני חודשיים וחצי פה, אבל אני לוקח את האחריות במקומו והכל בסדר כי אני רואה עצמי תמיד כאשם. אחרי כל הפסד, אני האשם. אני תמיד לוקח אחריות גם על מה שהיה כשלא הייתי. קרלסן עדיין עובד המועדון ואני מכבד אותו. מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה". גם במועדון עצמו התייחסו למנהל הספורטיבי העוזב: "כנראה שהוא לא מבין את גודל הכישלון. אי אפשר למצוא אפילו דבר חיובי אחד שניקח ממנו בעונה הזאת. עדיף שהיה פשוט שותק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי