רעננה מוכנה לשבת גורלית: נבוא רק כדי לנצח

באים מפוקסים. הפועל רעננה
באים מפוקסים. הפועל רעננה | צילום: דני מרון

הפועל תל אביב עוד לא ניצחה את הקבוצה של חיים סילבס העונה, ובשרון לא רוצים לשבור את הרצף. בנוסף מצפה אשר אלון להכנסה גבוהה מהמשחק החשוב

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (שבת, 20:30) את הפועל תל אביב במשחק האחרון אותו ינהל המאמן חיים סילבס, שיעזוב לקריית שמונה ומיום ראשון דודו אברהם יהיה המאמן. המועדון נכנס לעין הסערה בשל חשיבות המשחק עבור הפועל תל אביב, אשר אינה תלויה בעצמה אבל זקוקה לניצחון חוץ לפני שתבדוק את התוצאה של הפועל אשקלון בביתה נגד קריית שמונה.

גורם בהפועל רעננה אמר: "מבחינתנו חשוב שאוהדי הפועל תל אביב ימלאו כמה שיותר את האצטדיון בנתניה ותהיה הכנסה כספית ראויה. לשום אדם במועדון אין העדפה מי יהיו הקבוצות שיירדו לליגה הלאומית וברור שאם רעננה הייתה מחר במצב של הפועל תל אביב, הם היו נוהגים באותה צורה. עולים למגרש ועושים את מה שאפשר כדי לנצח".
 


שחקן בקבוצה הוסיף: "נשחק בהרכב הטוב ביותר שהמאמן יוכל להעמיד ולנו, כשחקני כדורגל, מלבד כל העיניים שיצפו במשחק, אין כוונה פתאום שלא לרצות לנצח. להפועל תל אביב זה ברור ויהיה עליהם להוכיח במגרש כי הם טובים מאיתנו אפילו  שלא הפסדנו להם העונה".



האיצטדיון בנתניה. ברעננה בעיקר מתעסקים בצד הכלכלי
האיצטדיון בנתניה. ברעננה בעיקר מתעסקים בצד הכלכלי

 

נכון לבוקר שישי נמכרו כבר כ–4000 כרטיסים והצפי הוא שעוד כאלפיים כרטיסים ימכרו לאוהדי הפועל תל אביב. מהבחינה המקצועית לא ישחקו מחר אריק ינקו, אלי בבייב ומוחמד שכר הפצועים.

הרכב משוער: אסף צור, ירדן כהן, עידו לוי, בן והבה, עדי נמני, עמנואל אמבולה, בן בנימין, יובל שבתאי, רועי שוקרוני, דור חוגי, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי