12 שחקנים מתנדנדים ומאמן עצבני: מכבי ת"א בלחץ גדול

שחקני מכבי תל אביב ודן איינבינדר
שחקני מכבי תל אביב ודן איינבינדר | עדי אבישי

הצהובים חוששים לקראת גמר הגביע, שוינפלד התלונן לאחר ה-2:0 לבית"ר ירושלים: "אני לא מקבל את הכדורים ברחבה". וידיגאל הבטיח שהקבוצה תזכה בגביע

(גודל טקסט)
חמישה ימים לחוצים יעברו על שחקני מכבי תל אביב עד גמר גביע המדינה ביום חמישי נגד בני יהודה. ההפסד אמש (שבת) 2:0 בית"ר ירושלים היה השני בתוך שבוע והוא גורר לחץ עצום במועדון. למרות זאת, הצהובים מנסים לשדר עסקים כרגיל והמאמן ליטו וידיגאל הבטיח לאוהדים כי הקבוצה תזכה בגביע.

 

לאחר הגמר יקבל המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף החלטות בנוגע לעונה הבאה. מעתידו של וידיגאל ועד להתנהלות מול לא פחות מ-12 שחקנים שקיים סיכוי גדול שיעזבו. הרשימה כוללת את יוסי בניון, ברק יצחקי, גל אלברמן, יובל שפונגין, טל בן חיים הבלם, עומרי בן הרוש, רובן מיקאל ורמון רומא המסיימים חוזה. על פי גורם בסביבת המועדון מסתמן כי לפחות 4-5 מתוך הרשימה לא ימשיכו בקריית שלום. בנוסף נראה כי אוסקר סקאריונה והברזילאי מרסלו שמחזיקים בחוזה להם לא ימשיכו בקבוצה. טל בן חיים החלוץ, וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ' עשויים לצאת לאירופה.


 

סגנית האלופה בדרך למהפך ולשינוי ענק בסגל השחקנים, כשעל הכוונת נמצאים עומר אצילי ואופיר דוידזאדה. גורם המקורב למועדון הסביר: "העונה הנוכחית היא כישלון ופער נקודות דו ספרתי מבאר שבע מראה את גודל הכישלון. שחקנים רבים לא ימשיכו והכוונה היא לצרף ארבעה שחקנים זרים חדשים". הבלם רמון רומא אמר: "אני חוזר בשבוע הבא לברזיל, יש לי כבר כרטיס טיסה מוכן". מרסלו הפצוע לא יהיה בסגל בגמר גביע המדינה ולהרכב יחזרו הקפטן שרן ייני ואייל גולסה, שלא שיחקו בשל כרטיסים צהובים.

 

ומה עם וידיגאל? לפני כשבועיים ג'ק אנגלידיס, נציגו של הבעלים מיץ' גולדהאר, שאל מספר שחקנים את דעתם האישית על המאמן. מסתבר שהמשאל היה על מנת לדעת מי מהשחקנים בעייתי בחדר ההלבשה ובמגרש. גורם המקורב לקבוצה הסביר: "שחקנים שדיברו באופן שלילי על המאמן סללו את דרכם החוצה בלי קשר להמשך דרכו של וידיגאל. אי אפשר לומר בוודאות שקרויף לא יחליף את וידיגאל, האפשרות קיימת". אגב, בהפסקת המחצית אמר המאמן לשחקנים: "יש לכם 45 דקות להוכיח לי שמגיע לכם להיות בהרכב הפותח".




ליטו וידיגאל. בלחץ עצום (עדי אבישי)
ליטו וידיגאל. בלחץ עצום (עדי אבישי)


החלוץ ארון שוינפלד, שכבש שער אחד בלבד מאז הגיע בחלון ההעברות, אמר: "יש תקופות שחלוץ לא מקבל את הכדורים ברחבה וזה קורה לי עכשיו. צריך את המסירות הנכונות והם עוד יגיעו". על היכולת הפושרת, ההפסדים ופער הנקודות הגדול מב"ש הוסיף האמריקאי: "המשחק בו הפסדנו להפועל באר שבע בחוץ שינה את הכל, אבל עכשיו הפנים לגמר הגביע נגד בני יהודה, אנחנו ניראה יותר טוב במשחק הזה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי