בית"ר ירושלים פתחה במשא ומתן עם אלי אלבז

אלי אלבז
אלי אלבז | עדי אבישי

אחרי החתימה של עגייב וז'אורז'יניו, חלוץ כפ"ס על הכוונת. איינבינדר לאחר ה-0:2 על מכבי ת"א: "זה אולי היה המשחק האחרון שלי בבית"ר"

(גודל טקסט)
1.  לבית"ר ירושלים, שניצחה אמש (שבת) 0:2 את מכבי תל אביב בנתניה והבטיחה את המקום השלישי (והכרטיס למוקדמות הליגה האירופית), אין הרבה זמן לחגיגות. העונה האירופית צפויה להיפתח ב-29 ביוני בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית כשהאימונים צפויים להיפתח ב-7 ביוני. עוד לפני כן, אלי אוחנה צפוי לתפוס את מקומו של אלי טביב כנציג הבעלים.

 

 בגזרת השחקנים, מו"מ נפתח עם חלוצה של הפועל כפר סבא אלי אלבז (25), שעל מועמדתו פורסם בספורט1 בשבוע שעבר. כזכור, שרון מימר, שימשיך בתפקידו כמאמן, מכיר את אלבז מהתקופה המשותפת של השניים בכפר סבא. באשר לבלם טל בן חיים, במועדון פנו אליו, אך נותר להמתין לראות אם מכבי תל אביב תחליט להאריך את חוזהו של השחקן בן ה-35 (מסתיים בסוף העונה). בגזרת המצטרפים, כפי שפורסם אתמול,הקשר אמיר עגייב חתם וכן יצטרף קשרה של בני סכנין, ז'אורז'יניו.


 

כרגע נראה כי זהותם של ארבעה זרים מתוך שישה ידועה – ז'אורז'יניו, אריק סאבו, מרסל הייסטר ואנטואן קונט. באשר לקלאודמיר פריירה, הקשר הברזילאי (באוגוסט בן 33) צפוי לשבת עם אלי טביב וההערכות הן כי יישאר. לגבי סאבו, הסלובקי שכבש את השער הראשון, הוחלף אתמול במהלך המחצית הראשונה (דקה 39) בשל פגיעה בגבו. יחד עם זאת, לא מדובר בפציעה חמורה והוא צפוי להיות כשיר למשחקה של נבחרתו מול ליטא ב-10 ביוני במוקדמות המונדיאל.

 

2. שחקן אחד שמחכים להחלטה הסופית בנוגע לעתידו הוא דן איינבינדר. קשרה של הקבוצה ונבחרת ישראל אמר אתמול אחרי המשחק: "מאמין שבהמשך השבוע  נדע לאן הדברים הולכים. זה לא נכון שיש מחלוקות כספיות עם בית"ר, עוד לא הגענו לעניין הזה. לא יודע איך ההגעה של אלי אוחנה תשפיע על המשך דרכי".




דן איינבינדר עם שחקני מכבי תל אביב. צילום: עדי אבישי
דן איינבינדר עם שחקני מכבי תל אביב (עדי אבישי)

אפשרות שמדובר במשחקו האחרון בבית"ר
: "זו תחושה מוזרה שזה היה אולי המשחק האחרון שלי, אבל אני מאוד שמח שהוא היה לי טוב באופן אישי  וגם ניצחנו בצורה משכנעת את מכבי תל אביב. מגיע לכל החברים המון מחמאות".

 

העונה הבאה של בית"ר: "יש פה בסיס טוב של שחקנים, צוות מקצועי מצוין. היה לנו סגל לא גדול, וזה פגע בנו בחלק מהעונה. אנחנו מסיימים אותה סחוטים. כדי  להתמודד עם הקבוצות היותר בכירות נצטרך להעמיק את הסגל ולייצר רוטציה. כך בית"ר תוכל להיות פקטור משמעותי בעונה הבאה".

 

להיות שחקן מבוקש: "זה קצת כיף להיות מחוזר, לפעמים זה קצת קשה ומעייף. ניסיתי כל הזמן להישאר ממוקד במטרות של הקבוצה. אני מאוד שמח על העונה שלי. לא  סתם הפכתי להיות שחקן מחוזר. אני שמח על השנתיים האחרונות בבית"ר ירושלים ובנבחרת ישראל. מגיע קרדיט גם לאלישע לוי". 




שרון מימר מימין. הפך לאהוב האוהדים (עדי אבישי)
שרון מימר מימין. הפך לאהוב האוהדים (עדי אבישי)


3. לאיש אחד בבית"ר ירושלים הייתה אמש סגירת מעגל מיוחדת. בסיום המשחק הקהל נשאר ביציע על מנת לחגוג עם השחקנים וקרא בשמו של לא אחר מאשר שרון מימר. המאמן, שלפני שהגיע חלק מאוהדי הקבוצה זעמו והבטיחו לו את "אש הגיהנום" הצליח בקצת יותר משלושה חודשים לקנות את ליבם של האוהדים. מימר קיבל את הקבוצה אחרי המחזור ה-21, במקום החמישי עם 31 נקודות (8 פחות ממכבי פתח תקווה השלישית).

 

מימר השיג 29 נקודות מתוך 45 אפשריות (64% הצלחה) לעומת 31 מתוך 63 נקודות שהשיג קודמו רן בן שמעון (49% הצלחה). השינוי הזה יסדר כאמור למימר עונה נוספת בבירה, כשגם שאר הצוות המקצועי אמור להמשיך. מדובר במאמן השוערים גיא סולומון, עוזר המאמן שהגיע עם מימר באמצע העונה גיל לבנדה ומאמן הכושר שלומי ודררו. האחרון זוכה להערכה בין היתר על כך שהקבוצה לא סבלה מפציעות משמעותיות חרף העומס (מעל 50 משחקים רשמיים) והסגל הקצר.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי