מכבי ת"א המריאה למחנה האימונים בסגל חסר

קרויף בשדה התעופה
קרויף בשדה התעופה | צילום: אודי ציטיאט

הצהובים יצאו לאוסטריה ללא שחקני הנבחרות, גם ברק יצחקי ויוסי בניון לא הצטרפו. הבכורה הלא רשמית של קרויף על הקווים: ביום שלישי. בן חיים הבלם יחתום היום כפי שפורסם לראשונה בספורט1

(גודל טקסט)

אמש (מוצאי שבת) זה הפך לרשמי: מכבי תל אביב וטל בן חיים הגיעו לסיכום על הארכת החוזה של הבלם בעונה נוספת. בן חיים צפוי לחתום היום על החוזה ולהצטרף בהמשך השבוע לשאר חבריו לקבוצה, שיצאו לפנות בוקר (ראשון) למחנה טרום העונה האימונים באוסטריה. על הסיכום בין הבלם לצהובים פורסם לראשונה בספורט1.


הבלם בן ה-35 שהחל את דרכו במחלקת הנוער של המועדון וחזר למכבי ת"א ב-2015 לאחר תקופה של 11 שנים באירופה, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להמשיך עונה נוספת במועדון בו גדלתי. אני מודה על ההערכה והאמון שנותנים בי כשהמטרה שלי היא אחת – להחזיר את התארים למכבי ת"א". אגב, המשך דרכו של בן חיים בקריית שלום יאכזב בוודאי את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה שרצו לצרף אותו.




מי שלא יצאו למחנה בשלב זה הם עומר אצילי, אופיר דוידזאדה, יוסי בניון וברק יצחקי. לגבי אצילי ודוידזאדה, שאמורים להיות הרכש הישראלי הנוצץ של הצהובים, ישנם פערים במו"מ שעלולים למנוע מהשניים להמריא. במקרה של קשר גרנאדה מדובר בדרישת הספרדים לקבל מיליון יורו עבור הכרטיס בעוד מכבי מעוניינת בפחות, לגבי מגן גנט מדובר בפיצוי של כחצי מיליון דולר שדורשת האקסית שלו הפועל באר שבע. בניון ויצחקי, שחקני רוטציה לגיטימיים בעונה שעברה, טרם החליטו אם להמשיך, לאחר שהובהר להם כי דקות המשחק שלהם כמו גם החוזה שיוצע להם יופחתו משמעותית.





מצד שני המריאה סגנית האלופה למחנה עם שלושה שוערים: דניאל ליפשיץ, דניאל טננבאום, שהאופציה עליו מומשה והוא נשאר בקבוצה עונה נוספת, ושוער קבוצת הנערים דניאל פרץ בן ה-17. הסרבי פרדראג ראיקוביץ' יצטרף לחבריו באוסטריה. אגב, לצהובים יש עוד שוער בסגל הרחב – חביב אוחיון ששיחק בעונה שעברה במילואי ווטפורד ומחלים מפציעה בגב. מנגד, ברק לוי נחתך מהסגל והתבקש למצוא קבוצה.


פרט לארבעת השוערים היו על המטוס גם שלושת הפצועים: אבי ריקן, טל בן חיים החלוץ ודור מיכה – שעדיין לא קיימו אימון אחד בעונה הנפתחת ובמחנה ימשיכו במאמצים להכשירם לקראת המשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית ב-29 בחודש. פרט לשבעה האלה המריאו גם יובל שפונגין, שרן ייני, מרסלו, שגיב יחזקאל, שון גולדברג, דן גלזר, יונתן כהן, דור פרץ, שלומי אזולאי הקשר, איילון אלמוג, עדן קארצב, תומר אלטמן ופאדי נאג'ר (ארבעת האחרונים שחקני נוער) והרכש מהפועל פתח תקווה מתן בלטקסה.


דנ
סקאריונה. מכבי נתקעה אתו? (דני מרון)


פרדראג ראיקוביץ', איגור פיליפנקה יגיעו היישר למחנה עד יום שני, בעוד האיסלנדי וידאר קיארטנסון המתין לקבוצה עם נחיתתה באוסטריה ומספר שעות לאחר מכן הגיע אוסקר סקאריונה. ביום רביעי יגיעו שחקני נבחרות ישראל – בן חיים הבלם, אלי דסה, איתן טיבי, אייל גולסה ואליאל פרץ. אגב, הצהובים רשאים לרשום שחקנים עד יום שני (בו תיערך הגרלת המשחקים) בחצות עם חריג של שחקן אחד עד לילה לפני המשחק הראשון ב-29 בחודש. המנכ"ל החדש בן מנספורד ינחת מחר בישראל ויצטרף למחנה בהמשך השבוע. גם הבעלים מיץ' גולדהאר צפוי לנחות באוסטריה.


 
דניאל פרץ. דונארומה הצהוב?


מכבי תל אביב תקיים במהלך המחנה שני משחקי אימון: ביום שלישי נגד טרנצ'ין מסלובקיה וביום שבת נגד ספרטק טרנובו. הצהובים בוחנים אפשרות להנחית באוסטריה שני שחקני רכש זרים חדשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי