במכבי חיפה אופטימיים: "נקווה להנחית את קאיו בפולין"

קאיו
קאיו | צילום: טוויטר

הירוקים אישרו שחלה התקדמות מול גראסהופרס, אך עדיין קיימים פערים. שחקן נוסף עשוי לנחות במחנה האימונים. קוסטדינוב וקהת זכו לשבחים אחרי ה-0:4 על וולפסבורג ב'

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה לאחר הניצחון הראשון במחנה האימונים בפולין, 0:4 על וולפסבורג ב'. במועדון אומנם מבינים כי מדובר ביריבה חלשה וכי התוצאה הגבוהה אינה מדד, אך בצוות המקצועי שיבחו את השחקנים שתרגלו חלק מהשיטות אותם רצה להעביר המאמן גיא לוזון.

השחקנים שזכו למירב המחמאות היו הקשרים גיאורגי קוסטדינוב ורועי קהת וגם שחקני ההתקפה אופיר מזרחי, אלירן עטר ושון וייסמן. "יהיה לנו חלק התקפי קטלני העונה, במיוחד אם נצרף עוד שני זרים על פי התוכנית שלנו" אמרו בחיפה.

אחד הזרים עליהם מדובר הוא הקשר הברזילאי קאיו. הירוקים אישרו כי ב-48 השעות האחרונות חלה התקדמות מול גראסהופרס, אך עדיין קיימים פערים. בחיפה ינסו לעשות מאמצים כדי לנסות ולסגור את העסקה בהקדם בכדי להנחית את הברזילאי בפולין. "מדובר בפערים שניתנים לגישור אם יהיה נכונות גם מהצד השני. נקווה שהוא יגיע לפולין" אמרו במועדון. בנוסף, במועדון בודקים אופציה להנחית שחקן נוסף במחנה בעמדת הכנף.


מזרחי. זכה למחמאות (מכבי חיפה, רשמי)

שחקן אחר שזכה לעניין אתמול במועדון הוא הקפטן החדש גל אלברמן. במועדון שיבחו את לוזון על כך שבחר באלברמן שבזמן הקצר שלו בקבוצה הפך לאחד השחקנים האהודים החדר ההלבשה. נציגיו של החלוץ אלון תורג'מן מקווים להיפגש שוב עם ראשי חיפה ולהגיע לפשרה בכדי שהחלוץ ימצא לעצמו בית חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי