טירוף בנאפולי לקראת ניס, ניר ביטון יפתח כבלם אצל סלטיק

אוהדי נאפולי
אוהדי נאפולי | טוויטר

האוהדים האיטלקים מתכוננים לפתיחת העונה ולמעלה מ-55,000 מהם הבטיחו את מקומם במשחק הראשון של פלייאוף הצ'מפיונס. הישראלי ימשיך במרכז ההגנה של ברנדן רוג'רס נגד אסטנה

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשחק מחר (רביעי) נגד מאריבור בפלייאוף על העליה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל מעבר לכך ייערכו עוד ארבעה משחקים מקבילים (21:45), בסקוטלנד, טורקיה, איטליה ויוון.
 


נאפולי – ניס

הנאפוליטנים יפתחו מחר את העונה בסאן פאולו נגד ניס, ובתקשורת האיטלקית דיווחו כי כבר למעלה מ-55,000 אוהדים הבטיחו את מקומם בקרב הראשון על שלב הבתים. זה יהיה המשחק הרשמי הראשון העונה של מאוריצו סארי וחבורתו.


ניס פתחה רע את הליגה, והיא סופרת כבר שני הפסדים בשני המחזורים הראשונים. בסה"כ, בתוספת לשתי תוצאות התיקו נגד אייאקס בסיבוב הקודם, מדובר ברצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון.


ניר ביטון. בסלטיק מבסוטים ממנו
ניר ביטון. בסלטיק מבסוטים ממנו (טוויטר)


סלטיק – אסטנה

אלופת סקוטלנד תארח את אלופת קזחסטן כשניר ביטון ככל הנראה ימשיך לפתוח כבלם. המאמן ברנדן רוג'רס חלק לו שבחים בשבועות האחרונים על תפקודו במרכז ההגנה, ובתקשורת הסקוטית צופים המשכיות. "זה משחק מאסיבי שישבור או יעשה לנו את העונה", אמרו בקבוצה. אסטנה רשמה רק שלושה הפסדים בכל המסגרות בחמשת החודשים האחרונים.


איסטנבול בשקשהיר – סביליה

חסוס נבאס, נוליטו, חואן סוריאנו ושאר האנדלוסים יגיעו ל-"פתיח טרים סטדיום" במטרה לכבוש שער חוץ ולהשיג מקדמה לגומלין בספרד. הטורקים עשוי הכנה טובה לעונה, והדיחו בסיבוב הקודם את ליאור רפאלוב וקלאב ברוז'. במשחק הפתיחה של הליגה רשמה הקבוצה ניצחון ראשון 0:1 על בורסאספור.

Destination Istanbul
Objective #UCL group stage#vamosmisevillapic.twitter.com/OLLu2souuihttps://t.co/FFyx2t2vY7

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) August 15, 2017

במשחק נוסף: אולימפיאקוס – רייקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי