דיווח: סטיב מקלארן עשוי להצטרף לצוות האימון של מכבי תל אביב

סטיב מקלארן
סטיב מקלארן | טוויטר

הפצצה של הקיץ: כלי התקשורת באנגליה טוענים שמאמן נבחרת שלושת האריות לשעבר עשוי לעבוד כיועץ מקצועי לצדו של קרויף בסגנית האלופה, גולסה לא יצא לאוסטריה למשחק מול אלטאך (חמישי, 21:30 ספורט1)

(גודל טקסט)

הפצצה של הקיץ? על פי "הסאן", מאמן נבחרת אנגליה לשעבר סטיב מקלארן עשוי להצטרף כיועץ מקצועי לצוות האימון של מכבי תל אביב. מקלארן שהה בימים האחרונים בישראל ונפגש עם ראשי המועדון. על פי הדיווח, הוא יצטרף לצוות המקצועי לצדו של ג'ורדי קרויף. האחרון, כידוע, לא מרוצה מההתנהלות של הבעלים מיץ' גולדהאר בנוגע לרכש.


ב"הסאן" טוענים שמקלארן החליט לוותר על הצעה שקיבל מהארטס הסקוטית על מנת לעבוד בפעם השלישית בחייו מחוץ לאי הבריטי. המאמן בן ה-56 לא עבד מאז פוטר מדרבי קאונטי בחודש מרץ. קריירת האימון שלו כללה בין היתר את מידלסברו, נבחרת אנגליה, טוונטה, וולפסבורג, נוטינגהאם פורסט וניוקאסל. 

 



מכבי ת"א בדרך לאוסטריה. הקבוצה תנחת בזלצבורג ומשם תמשיך בנסיעה באוטובוס לאינסברוק. לפני הצהריים קיימה הקבוצה אימון בקריית שלום ומחר תקיים באיצטדיון מסע"ת ואימון מסכם לקראת המשחק ביום חמישי (21:30, שידור ישיר בספורט HD1) נגד אלטאך.


בקבוצה החליטו שהקשר אייל גולסה הפצוע, שלא התאמן מאז המשחק נגד מכבי פתח תקווה בגביע הטוטו, לא יטוס וימשיך בטיפולים כדי לנסות להכשירו למשחק הליגה ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. שחקנים נוספים שלא ימריאו הם מרסלו, יונתן כהן, שון גולדברג  ומתן בלטקסה.


צילום מסך מתוך
צילום מסך מתוך "הסאן"


במכבי חיפה ומכבי תל אביב ממתינים לפריצת הדרך בנושא אלירן עטר. הדרישה של מכבי חיפה ל-1.2 מיליון יורו עבור החלוץ לא השתנתה בימים האחרונים  ונראה עד סוף השבוע המהלך יושלם. " ישלמו יקבלו, אין שינוי בדרישה שלנו", אמר גורם חיפאי המצוי במהלך.


סטיב מקלארן. יעבוד לצדו של ג'ורדי? (טוויטר)
סטיב מקלארן. יעבוד לצדו של ג'ורדי? (טוויטר)


בתוך כך, מערכת היחסים בין קרויף לבעלים מיץ' גולדהאר מטרידה את אנשי המועדון. בקרב השחקנים קיימת תמיכה כמעט גורפת בהולנדי, אבל למרות זאת טענו בשיחות עם מקורביהם "ג'ורדי כבר לא המנהל המקצועי והוא צריך להתנהל כפי שכל מאמן רגיל היה פועל ברגע שהדברים לא מתקדמים כפי שציפה".


מסתמן שבימים הקרובים תתקיים שיחה טלפונית משולשת בין גולדהאר, מספורד וקרויף כדי ליישב את ההדורים ולאחריה יגיע ג'ק אנגלידיס לישראל. המאמן לוחץ להחתים את עטר כבר עד סוף השבוע והחלטה בנושא צפויה להתקבל בימים הקרובים.


גורמים המקורבים לקבוצה הביעו תרעומת על השחקנים הזרים שהגיעו ועל הכושר הלקוי בו הם נמצאים: "ככה יהיה קשה לזכות באליפות. זה לא שוברי השוויון אותם היינו צריכים".


קרויף וגולדהאר. ישוחחו כדי ליישב את המחלוקות (עדי אבישי)
קרויף וגולדהאר. ישוחחו כדי ליישב את המחלוקות (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי