בברצלונה מעודדים את סלטה, נאצ'ו יוכל לשחק בריאל

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הקטאלונים מקווים לאיבוד נקודות של הבלאנקוס (22:00): "רוחו של לואיס אנריקה תשרה על השחקנים", זידאן יפסיק עם הרוטציה, ערעורו של שחקן ההגנה התקבל

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)
רגע האמת של זינדין זידאן וריאל מדריד הגיע. הבלאנקוס יפגשו הערב (רביעי, 22:00) את סלטה ויגו במשחק השלמה מהמחזור ה-21 כשהם יודעים שניצחון בבלאידוס יבטיח כמעט באופן סופי את האליפות כשנותרו מחזור אחד בלבד לסיום העונה.


מי שיעמוד לרשותו של זיזו, בניגוד לכל הציפיות, הוא נאצ'ו שערער על הכרטיס הצהוב שספג ב-1:4 על סביליה. ריאל הודיעה הבוקר ששחקן ההגנה נכלל בסגל למשחק על אף שטרם התקבלה תשובה באשר לערעורו, ומספר שעות לאחר מכן זו כאמור התקבלה והשחקן יוכל ליטול חלק במשחק.

 

 

לקראת המשחק, "מונדו דפורטיבו" הקטאלוני קרא בשער: "יאללה סלטה". בברצלונה מקווים שסלטה תצליח לגנוב לפחות נקודה מריאל על אף שאין לה על מה לשחק ותלחיץ את המוליכה לקראת המחזור האחרון ביום ראשון בו תפגוש בחוץ את מלאגה ובארסה תשחק באותה שעה מול אייבר. "רוחו של לואיס אנריקה (אימן בעבר את סלטה) תשרה על שחקני ויגו", נכתב בעיתון.


כזכור, ברצלונה הפסידה העונה בבלאידוס ובקטאלוניה טוענים: "אם אנחנו למה שלא ריאל מדריד". הגליסיאנים נמצאים בתקופה לא טובה בה ספגו חמישה הפסדי ליגה רצופים והודחו בחצי גמר הליגה האירופית. המאמן אדוארדו בריסו כבר עם רגל וחצי בחוץ וצפוי לעבור לסביליה בעונה הבאה. למרות הכל, נשיא המועדון, אבל קאביירו, אמר: "שלא יהיה ספק. אנחנו רוצים לשמור על הכבוד של המועדון. מאות מיליונים יראו אותנו בכל העולם ואנחנו לא רוצים לפשל".

 

בריאל מדריד, זידאן החליט שאין יותר רוטציות עד סיום העונה ובשלושת המשחקים שנותרו (שניים בליגה וגמר ליגת האלופות) ישחקו השחקנים הבכירים. הצרפתי מודע לכך שסלטה מחזיקה במאזן טוב מול קבוצתו. קרים בנזמה, איסקו וכריסטיאנו רונאלדו יצטרכו להיזהר ולהימנע מכרטיס צהוב שימנע מהם לשחק במלאגה. 


יאגו אספס. יעזור לברצלונה? צילום: AFP

 

ב"מארקה" פרגנו לזידאן: "הוא הפך את הרוטציה לאומנות. 20 שחקנים בסגל שיחקו אלף דקות ויותר בקבוצה וזה דבר חסר תקדים. אף שחקן לא עבר את ה-2,400 דקות". רונאלדו שיחק העונה 2,370 דקות בלבד. לפני עונה-שתיים זה היה בלתי מתקבל על הדעת שהפורטוגלי יסכים לוותר על כל המשחקים בהם לא שותף. ב-2015/16 למשל שיחק 3,183 דקות בעונה שעברה ועונה לפני כן 3,100 דק'.

 

ריאל תנסה להשיג העונה שיא של כיבוש שערים בחוץ ב"לה ליגה". בעונת 2014/15 השיא היה של קרלו אנצ'לוטי עם 53 שערים וכרגע ריאל מדריד כבשה כבר 52.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי