2:3 מטורף לסוסיאדד על ויגו, רק 2:2 לאתלטיקו בג'ירונה

שחקני ריאל סוסיאדד. לה ליגה
שחקני ריאל סוסיאדד. לה ליגה | אתר רשמי

הבאסקים השוו פעמיים והפכו את התוצאה על סף שריקת הסיום. גומז כבש צמד לתכולים, פנדל של ז'וזה בדקה ה-88 חתם. הקולצ'ונרוס חילצו תיקו מהעולה החדשה, גריזמן הורחק. בכורה לקאיודה. 1:1 בין סביליה לאספניול

(גודל טקסט)
מחזור הפתיחה בליגה הספרדית המשיך הערב, כשריאל סוסיאדד ביצעה מהפך מדהים כשניצחה את סלטה ויגו 2:3 באצטדיון בלאידיוס. מקסי גומז כבש צמד לטובת התכולים, הבאסקים הצליחו להשוות את התוצאה פעמיים ובדקה ה-88 ווילאין ז'וזה קבע את המהפך. ג'ירונה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-2:2 מפתיע, אנטואן גריזמן הורחק לאחר שהתגרה בשופט. בהמשך סביליה מארחת כעת את אספניול באצטדיון "ראמון סאנצ'ס פיחואן".


ג'ירונה – אתלטיקו מדריד 2:2
העולה החדשה לליגה, ג'ירונה, סיפקה את התוצאה המפתיעה של הערב, שאתלטיקו מדריד חילצה 2:2 בחוץ.כרסיטיאן סטואני קיבל הגבהה נהדרת, התרומם באלגנטיות ונגח את שער היתרון בדקה ה-22. חלפו רק שלוש דקות ושוב החלוץ האורוגוואי הרעיד את הרשת. מארק מונסיאה לא הצליח להרחיק את הכדור, שטייל ברחבה, והחלוץ האורוגוואי הגיע משום מקום ובעט בעוצמה פנימה. 0:2 מדהים לג'ירונה במחצית הראשונה.



בדקה ה-66 אנטואן גריזמן ניסה לסחוט פנדל, וספג צהוב על התחזות. החלוץ הצרפתי לא אהב את החלטת השופט, סימן לו שהוא אינו רואה בצורת משקפיים והורחק בכרטיס אדום. בדקה ה-77 אנחל קוראה דהר עם הכדור, עבר בין שחקני הגנת ג'ירונה וירה לחיבורים מ-20 מטרים, 1:2. בדקה ה-84 לארי קאיודה נכנס לבכורה בקבוצתו החדשה. בדקה ה-85 הקולצ'ונרוס חוזרים למשחק. קוקה הגביה כדור חופשי נהדר לרחבה, וחוסה חימנז הקדים את השוער וקבע 2:2.

Montilivi embogeix amb el doblet de Cristhian Stuani

Montilivi enloquece con el doblete de Stuani #HISTÒR1A#GironaAtleti ⚪️ pic.twitter.com/wyw7CL2UWI

— Girona FC (@GironaFC) August 19, 2017

סביליה – אספניול 1:1
סביליה קיוותה לקטוף שלוש נקודות במשחק הראשון העונה ברמון סאנצ'ס פיחואן, אך החבורה מקטאלוניה לא ויתרה. קלמן לנגלט היה הראשון לכבוש עבור האנדלוסים ב-2017/18 בדקה ה-26, אך כעבור תשע דקות לאו בפטיסטאו השווה. לקראת הסיום המשחק התחמם ובנגה האגנטינאי של סביליה הורחק בצהוב שני בדקה ה-84. בתוספת הזמן טענה אספניול לקיפוח, אך השופט לא קנה זאת ומנע ממנה פנדל. שוער המארחת דויד סוריה נפצע והוחלף כבר בדקה החמישית.


סלטה ויגו – ריאל סוסיאדד 3:2

מקסי גומס האורוגוואי העלה אתה סלטה ליתרון 0:1 בדקה ה-22 לאחר שניצל כדור טועה ברחבה וכבש מקרוב. בדקה ה-33 מיקל אויארזאבל השווה לאחר שירה כדור לחיבורים מחוץ לרחבה. המחצית נגמרה ב-1:1. בדקה ה-49 החלוץ האורוגוואי של סלטה קיבל כדור מגוסטבו קרבאל, בעט כדור מסובב מהצד השמאלי של הרחבה לפינה הרחוקה והחזיר את היתרון לתכולים, 1:2. בדקה ה-80 חואנמי החזיר את הבאסקים למשחק לאחר בעיטה חזקה לפינה הימנית מלב הרחבה, 2:2. בדקה ה-88 סוסיאדד השלימה את המהפך, כשקיבלה פנדל לאחר עבירה ברחבה על קרלוס ולה. ז'וזה בעט את הכדור לפינה הימנית וקבע 2:3 ענק לבאסקים. 

CRÓNICA Una remontada para empezar https://t.co/QBcu36ml9x#RealSociedadpic.twitter.com/QMB0ZOVkve

— Real Sociedad Fútbol (@RealSociedad) August 19, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי