במכבי פ"ת מתנחמים: לפחות בניון ישחק שוב מול מכבי חיפה

בניון
בניון | עדי אבישי

במועדון הבינו שהסיכוי לפלייאוף העליון אבד אחרי ה-2:1 לבני יהודה אבל התייחסו בהומור. המשימה של מימר היא לגרום לשחקנים להבין שהעונה לא גמורה. אוזן עזב את קבוצת הנוער, ניצן דמארי וגולן יחליפו אותו

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת התעוררו הבוקר מאוכזבים לאחר שההפסד אמש (מוצ"ש) 2:1 לבני יהודה קבע שנותרו לקבוצה רק סיכויים תאורטיים לפלייאוף העליון. יוסי בניון הוביל את המלאבסים ליתרון 0:1, אבל יובל אשכנזי רועי גורדנה עשו את המהפך.

"המשחק משקף את העונה כולה", אמרו במועדון, "חוסר ניצול מצבים, גולים מהאמצע ונאיביות. אם נתעסק במגיע או לא מגיע, אז יש דברים שלא הגיעו לנו וקרו. אם היינו מנצחים את בני יהודה, כנראה שהיה מגיע לנו להיות בפלייאוף. לא ניצחנו, אז כנראה שלא מגיע לנו".

ועם זאת בקבוצה מבינים שהבור שחפרו לעצמם בתקופה מוקדמת יותר, גרם לכך שהסיכוי לתפוס מקום בשישייה המובילה היה נמוך מאוד. ויש מי שלקח זאת בהומור: "אם יש משהו טוב בכך שלא נהיה בפלייאוף העליון, הוא העובדה שבניון ישחק שוב מול מכבי חיפה".

כעת המשימה הגדולה של שרון מימר, שגם תשפיע על עתידו בקבוצה בעונה הבאה, תהיה לגרום לשחקנים להבין שהעונה לא גמורה ושהם כאן בשביל לשחק על העתיד שלהם במועדון וגם על הכבוד. במועדון מאמינים כי נוכחותו של בניון, תגרום לשחקנים לא להוריד את הרגל מהגז ולהיות מחויבים עד תום העונה. כאמור, המשך דרכו של מימר תלוי בכך מאוד: "יש עוד זמן. מבחינתנו העונה הזאת ממש לא הסתיימה" אמר גורם בכיר במועדון.


הספונסר התנצל על התקיפה, המאבטח שוקל הגשת תלונה (אלוני מור)

למרות הזמן שנותר, גם בקבוצה מודים כי צפויים שינויים לא מעטים בקבוצה בעונה הבאה לפחות במכסת הזרים: תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל חתומים לעונה הבאה וצפויים להמשיך, אך גרגורי טאדה, שכבר היה אמור לעזוב בינואר, צפוי לעזוב כשגם מעמדו של רישאר סומא ממש לא יציב. אליבלטו, עוד לא הספיק ממש להותיר רושם, וייבחן עד תום העונה, כשגם משכורתו הנמוכה יחסית עשויה לגרום לכך שיישאר.

רומאריו פירס, שבקבוצה ציינו שחסרונו מול בני יהודה היה מכת מוות לקבוצה, מסיים חוזה ורוצה להישאר, אך קובי רפואה, מאמנו לשעבר, רוצה להביאו להפועל תל אביב.


פירס. הפועל ת"א מתעניינת בו (מאור אלקסלסי)

בניון הוחלף לאחר שחלה בשפעת במהלך השבוע והחסיר אימון אחד. מי שלא אהב את החילוף שלו אמש היה מנור סולומון, שירד לחדר ההלבשה אך חזר מיד. בקבוצה הבהירו שלא מתוכנן הליך משמעתי כנגדו: "צריך להבין גם אותו. יש הרבה לחץ על מנור כרגע ובתקופה האחרונה קצת פחות הולך לו וזה טבעי. עדיף שהוא ייקח ללב ויהיה אכפת לו".

בסיום המשחק התפתח עימות בירידה למנהרת השחקנים, כשאחד הספונסרים של הקבוצה ובעלי "פנורמה צפון" יעקב בורשטיין, ירד לכיוון חדרי ההלבשה ולא הורשה להיכנס על ידי מאבטח, במה שהפך לעימות פיזי שנרגע רק בהתערבות בניון. המאבטח שקול להגיש תלונה כנגד הספונסר אבל במכבי פ"ת מספרים כי בורשטיין התנצל בפני אותו מאבטח ומבחינתם העניין נגמר.


לידור כהן. "אין ספק שנרצה שמימר ימשיך" 


לידור כהן
המאוכזב סיכם: "הסיכוי אבד. בני יהודה ניצחו אותנו והיו שם גם כל העונה. כל הכבוד להם כי הם ראויים לכך. למה הלכנו אחורה אחרי הגול שכבשנו? דיברנו על זה במחצית, שחבל שהלכנו אחורה כי היו לנו 30 דקות ראשונות מצויינות בהן בני יהודה לא הגיעה למצב. אנחנו הכנסנו אותם למשחק וחבל".

על העונה הנוכחית: "בתחילת העונה הייתי אומר שמדובר בכישלון, אבל בשבועות האחרונים החלום שלנו שוב נפתח. את הנקודות איבדנו בתחילת העונה עם כמה משחקים שהיינו צריכים לנצח. בפלייאוף תחתון יהיה קשה מאוד ויש לנו עוד מטרות קבוצתיות ואישיות. האם נרצה שמימר ימשיך? אין ספק".

בתוך כך, מאמן קבוצת הנוער אורי אוזן החליט לעזוב את קבוצת הנוער לאחר שיחה עם שינו זוארץ. מי שיחליפו אותו הם ניצן דמארי ועומר גולן, שימשיך גם בתפקידו כמנהל המקצועי של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי