רוטן: אנחנו בתחתית, מה שחשוב הוא שנצבור נקודות

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה חגג את ניצחון הבכורה אחרי ה-0:4 על קריית שמונה: "חשוב שהשחקנים ישקיעו אנרגיה באימונים והמשחקים. המשחק הזה יעזור לנו לצבור ביטחון". קהת: "בעטתי עם כל הלב", סילבס: "מעליב". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

דווקא אחרי שאיבדה יתרון כפול באמצע השבוע מול הפועל חיפה, מכבי חיפה חזרה הערב (שבת) לחייך ובענק. הירוקים כתשו 0:4 את עירוני קריית שמונה, במה שהפך לניצחון הבכורה של פרד רוטן. ממול, האורחת הגיעה במצב רוח חיובי אחרי 1:1 באצטדיון טרנר מול הפועל באר שבע, אך התבוסה הזו גדעה את חלומות הפלייאוף העליון שנותרו לצפוניים.

רוטן המאושר אמר בסיום: "במהלך המחצית היה לי תחושה שאפשר לנצח את המשחק. היה לי ביטחון שהקבוצה יכולה לנצח. ניצחון כזה מחזיר את הביטחון, וזה יעזור לנו. היום הצלחנו לשחק בצורה טובה יותר לאורך הרבה יותר דקות, לעומת המשחק בגביע. אני בטוח שהמשחק הזה יעזור לנו לקראת המשך המשחקים. אני עדיין ריאלי, אנחנו בתחתית. חשוב שנאגור נקודות, זו המטרה שלי. אני כאן כדי לסייע לקבוצה לאסוף נקודות. חשוב שהשחקנים ישקיעו המון אנרגיה במהלך המשחקים והאימונים. היום לא ספגנו שער, וזו גם נקודת אור בשבילנו".

אצל המפסידה, חיים סילבס ניסה להסביר: "המשחק הזה לא היה משחק של ארבעה שערים. ההתפרקות הזו מפריעה לי, היה כאן משחק שקול והיה לי ברור שמי שיבקיע יקבל יתרון משמעותי. זה משחק שהיינו צריכים לנצח, למרות השער ולמרות ההרחקה, שנראתה לי כמו החלטה הזויה. לא אתעסק בהרחקה, הימרנו על הכול כדי לנצח. כנראה שזה היה קצת נאיבי מצדי, וזה קורה. קיבלנו מחדש את הביטחון והגאווה של המועדון, אבל ב-12 דקות זה נהרס. זה משחק מבאס ומעליב, זה יכול לקרות וננסה להתאושש מהר".

"כל מה שקרה", הוסיף מאמן האורחת: "האדום, השער והדינמיקה שלהם דרדרה את המשחק. זה מעציב ומעצבן, כל המילים נכונות. נשכח את המשחק הזה. התוצאה הזו יכלה להראות טוב יותר, נראינו רע ואין מה לתרץ".

רועי קהת, שפתח את הסכר, סיפר בסיום: "זה לא היה קל. לקח לנו זמן להבקיע את הראשון ואז הם קיבלו אדום והמשחק נפתח. שמח שהיינו מחויבים והבקענו שערים. ההחמצות מול הפועל חיפה ישבו לי בראש כמה ימים וגם היום הגעתי לכמה הזדמנויות. העיקר שאחת נכנסה. בעטתי עם כל הלב ואני מקווה שבהמשך יבואו עוד גולים. אנחנו מקצוענים וצריכים לדעת להתמודד עם הסיטואציות האלה ולקחת דברים בפרופורציות. החוכמה היא להתעשת מהר ולנהל את עצמנו בצורה נכונה. אנחנו לא בורחים מהמציאות ויודעים מה המרחק שלנו מהקו האדום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי