משחקים קודמים

משחקים הבאים

אלי גוטמן

"אלי גוטמן עשה אותי כוכב אמיתי בישראל. לא מעכל, יודע שהמכה עוד תגיע"

החיים שאחרי הפרישה ("הנשמה שלי צריכה להירגע"), ההחלטה לחתום בהפועל פתח תקוה ("לא מצטער על כלום") והאם ירצה לאמן ("מהמקצועות הקשים בישראל"). איתי שכטר מסכם קריירה ב-103FM

מערכת ספורט 1  |  לפני 2 שעות


ארבעה שבסכנת הרחקה יפתחו אצל קוז'וך, נתניה תשכח משברון הלב?

וולף, יהושע, חטאב וקארו ייעדרו מחצי גמר הגביע אם יספגו צהוב, אבל מכבי פתח תקוה תעלה בהרכב חזק לקרב התחתית (שבת, 18:00, ספורט3). בלבול בטוח שאחרי ההדחה "יידעו לעשות את המעבר"

רענן ברנובסקי  |  לפני 10 שעות


סיים את דרכו? בהפועל תל אביב תוהים לגבי "אירוע מוזר" עם זובאס

השוער שהמריא לליטא נשמע לחוץ מפציעת הברך, במועדון הופתעו מהתנהלותו ומהמהירות בה מצא טיסה: "מעלה המון סימני שאלה". מינצברג וספרא הגיעו לסיכום ויחתמו בקרוב על מזכר הבנות

אופיר סער  |  לפני 11 שעות


חאתם עבד אלחמיד ויתר על חלק ממענק הפלייאוף ויעזוב מיידית

הבלם לא יגיע יותר לאימוני הפועל חיפה והפך לשחקן חופשי, כבר זוכה לביקוש מקבוצות בליגת העל לקראת העונה הבאה. יוספי עדיין בספק לדרבי ביום שני

שלמה וייס  |  לפני 12 שעות


חדרה מאמינה שנקודת תבטיח הישארות, הפועל ירושלים תערוך מחווה לחטוף בעזה

סילבס מתלבט אם להשיב להרכב את לבאבידי ואת זלקה לקישור. המארחת תעלה עם חולצות הקוראות להחזרת הירש גולדברג-פולין מעזה (17:30)

רענן ברנובסקי  |  לפני 13 שעות


"לא חשבתי שאגיע למספרים כאלה העונה. מרגיש אחריות גדולה"

הסטטיסטיקה ההתקפית המרשימה, התחושות לפני הישורת האחרונה של העונה ("מגיעים עם סכין בין השיניים לכל משחק") והאמירות המזלזלות גם מצד חיפה ("ההתרכזות בהם לא עושה לנו טוב"). לפני ריינה, דור פרץ ומכבי ת"א מבינים: "זה זמן לקחת כל נקודה"

יניב טוכמן  |  לפני 16 שעות


זהבי מתחרה עם תורג'מן. רביבו וקארצב צפויים להמשיך בהרכב

מקומו של קפטן מכבי תל אביב בהרכב מול בני ריינה (שבת, 17:00, ספורט4) לא מובטח. רביבו אמור להמשיך בצד ימין, קארצב שוב ימלא את מקומו של ואן אובריים. כ-4,000 אוהדים צהובים צפויים להגיע. אזולאי וגאנם יפתחו בהרכב המארחת: "מגיעים רעבים"

יניב טוכמן  |  לפני 16 שעות


מ.ס. אשדוד תמשיך עם אותם 11, קומסון איחר לאימון ונגרע מהסגל

בעיר הנמל מאמינים בעצמם לקראת משחק התחתית נגד הפועל פתח תקוה (שבת, 20:00), אך כנעאן עדיין לא כשיר במאת האחוזים, בריהון בספק. אנטוניץ' יחסר גם כן לבני לם?

יניב טוכמן  |  לפני 16 שעות


כשהפועל הובילה 0:3 במחצית: עשור לניצחון האדום האחרון בדרבי

היום מלאו 10 שנים לדרבי האחרון אותו ניצחה הפועל תל אביב - עשור שחון של הפסדים, השפלות וייאוש. חוסר הפרופורציות, הנחיתות, הפחד מהאוהדים וקובי רפואה אחד שהיה שם: "היו משחקים שהייתי קרוב לנצח, אבל ברגע שקיבלת חמישייה הקהל גזר את דינך"

אופיר סער  |  לפני 18 שעות


זובאס נפצע וייעדר בהפועל ת"א, בית"ר ירושלים רוצה לסגור סיפור

השוער נטש את האימון המסכם וייבדק בליטא, ברנס יחליפו בין הקורות ואלטמן יעלה בחוד של האדומים (שבת, 20:00, ספורט4). יצחקי לא צפוי לבצע שינויים ב-11, תכונה מיוחדת אצל השחקנים: "זה מעבר לקרב הישרדות"

אופיר סער  |  לפני 19 שעות


הדר פוקס נפצע, 5 שחקני מכבי פתח תקוה בסכנת הרחקה מחצי הגמר

הבלם סובל ממתיחה ברצועה בברך וצפוי להיעדר בשבועות הקרובות. קוז'וך מתלבט על ההרכב מול מכבי נתניה בשבת במחשבה על המשחק מול נוף הגליל

רענן ברנובסקי  |  לפני יום 1


רובי קין: "לא ניצחנו את בני ריינה העונה? גם הם לא ניצחו אותנו"

מאמן מכבי תל אביב השיב לטענות כנגד רוני לוי שמגיעות מכיוון מכבי חיפה בעקבות ה-0:4 על הפועל חיפה, דיבר על כך שלא הצליח לנצח את הקבוצה של שרון מימר ושיבח את רוי רביבו שעשוי להמשיך כמגן ימני גם בשבת באצטדיון גרין (17:00, ספורט4)

יניב טוכמן  |  לפני יום 1


לא רכישה, לא פיקנטריה: לאבוקסיס חשוב "להצליח בהפועל תל אביב"

המאמן "מתעסק רק בכדורגל" בצל הרכישה המסתמנת, בשבת (20:00, ספורט4) יפגוש את האקסית בית"ר לקרב תחתית: "אם לא הייתי מאמין, לא הייתי ממשיך"

מערכת ספורט 1  |  לפני 2 ימים


"מענק כספי? קיבלנו צלחת אליפות בשווי 10 לירות"

צביק'ה היימן נחשב לאחד מגדולי השחקנים של הפועל רמת גן. בגיל 81 הוא נזכר בילדות בוויסלה קרקוב, משחזר את האליפות ההיסטורית ("דוביד אמר שכסף רק יקלקל לשחקנים") ואת המעבר למכבי תל אביב ("הם רצו אותי כבר בצבא")

אשר גולדברג  |  לפני 2 ימים


"לא תמיד נותנים פייט לגדולות": רוני לוי רוצה לשפר את הסטטיסטיקה

הפועל חיפה מקווה לעשות את הקהל גאה בדרבי, אחרי התבוסה למכבי ת"א: "עברנו שבוע לא נעים. באר שבע? אם זה עוזר לנו, סבבה"

שלמה וייס  |  לפני 2 ימים


טען עוד כתבות