רובי קין: "לא ניצחנו את בני ריינה העונה? גם הם לא ניצחו אותנו"

play
רובי קין מאמן מכבי תל אביב | אריאל שלום
צפו: גבי קניקובסקי כבש ובישל, מכבי תל אביב דרסה 0:4 את הפועל חיפה 03:31

מאמן מכבי תל אביב השיב לטענות כנגד רוני לוי שמגיעות מכיוון מכבי חיפה בעקבות ה-0:4 על הפועל חיפה, דיבר על כך שלא הצליח לנצח את הקבוצה של שרון מימר ושיבח את רוי רביבו שעשוי להמשיך כמגן ימני גם בשבת באצטדיון גרין (17:00, ספורט4)

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא הצליחה לנצח את מכבי ריינה בשני המפגשים הקודמים העונה. בשבת (17:00, ספורט4) היא תתארח באצטדיון גרין בנוף הגליל בתקווה לנצח ולהגדיל את יתרונה בפסגה ל-10 נקודות, לפחות עד הדרבי בין הפועל למכבי חיפה ביום שני.

בפתיחת מסיבת העיתונאים של רובי קין הערב, נשאל מאמן מכבי תל אביב על החצים שמגיעים מכיוון מכבי חיפה, כמו הדברים הבוקר של מסאי דגו, שהזכיר כי הפועל חיפה לא שיחקה מול מכבי תל אביב בהרכבה החזק ביותר. קין לא רצה בהתחלה להתייחס, אבל אז אמר: "המאמן של הפועל חיפה הוא איש נפלא. הוא גם מאמן מצוין שזכה בשלוש אליפויות. מגיע לו יותר קרדיט".

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה לצד רובי קין מאמן מכבי תל אביב
"גם ריינה לא ניצחה אותנו". קין ומימר | מאור אלקסלסי

על בני ריינה אמר קין: "עדיין לא ניצחנו אותם, אבל גם הם לא ניצחו אותנו. ריינה קבוצה טובה מאוד".

המאמן גם נשאל על דור תורג'מן, שהשבוע פורסם כי זוגתו הגישה נגדו תלונה בתיק שצפוי להיסגר, אך סירב להתייחס לנושא ורק אמר ש"המועדון טיפל בזה". בהמשך לכך אישר קין, כצפוי, שערן זהבי ייכלל בסגל.

על פציעת יוריס ואן אובריים: "הוא בדרך הנכונה, הוא נראה טוב, אבל נבחן את מצבו מיום ליום. הוא עדיין לא מתאמן".

רוי רביבו, שחקן מכבי תל אביב
מחמאות מקין. רביבו | אריאל שלום

לסיום אמר על הצבת רוי רביבו כמגן ימני במשחק האחרון: "ממה אתם מופתעים? זו עמדה שהוא כבר שיחק בה. אתם זוכרים את דניס אירווין? הוא היה המגן השמאלי הכי טוב של מנצ'סטר יונייטד והוא ימני ברגל. לרוי יש מבחינה טכנית את היכולת לשחק בצד ימין, בקלות. אתם ראיתם את זה. הבלם הכי טוב בעולם, וירג'יל ואן דייק, משחק בצד שמאל, כך שיחק גם ג'ון טרי והם ימניים. אני יכול להמשיך עם דוגמאות נוספות. אם אמשיך עם אותה רביעיית הגנה בשבת? אני לא מאשר ולא מכחיש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי