משעור והאוול בסגל הנבחרת למחנה האימונים, ליף בחוץ

כארם משעור
כארם משעור | צילום: ערן לוף

ארז אדלשטיין ועוזריו פרסמו את רשימת 21 השחקנים שייצאו למחנה האימונים בעוד כחודש: גם כספי, לימונד, דוסון, פניני ולימונד נכללו, אפיק ניסים ורוברט רות'בארט לא זומנו

(גודל טקסט)

יורובאסקט 2017 ייצא לדרך בעוד פחות מחודשיים, ונבחרת ישראל, שכידוע תארח בית באליפות, מעבירה הילוך בהכנות והערב (שבת) פרסמו המאמן ארז אדלשטיין ועוזריו דן שמיר ואלון שטיין את הסגל למחנה האימונים לקראת התחרות.

הסגל מונה 21 שחקנים, שחמישה מהם יתחילו להתאמן עם הנבחרת האולימפית ב-4.7 ויצטרפו לסגל הנבחרת עם פתיחת אימוניה – מדובר באיגור קולשוב, רפי מנקו,, תומר גינת, איתי שגב ועידן זלמנסון שיצטרפו לבכירים גל מקל, יוגב אוחיון, בר טימור, יותם הלפרין, רביב לימונד, שון דוסון, עמרי כספי, גיא פניני, כרם משעור, עמית שמחון, עוז בלייזר, ליאור אליהו, אלישי כדיר, ריצ'ארד האוול, אלכס צ'וברביץ' וג'ייק כהן. מי שלא נכללו דווקא הם רוברט רות'בארט ואפיק ניסים, כמו גם טי.ג'יי ליף.

לנבחרת צפויים עשרה משחקי הכנה עד לאליפות, כששני הראשונים יתקיימו נגד נבחרת רומניה בבוקרשט בסוף יולי ובתחילת אוגוסט תצא הנבחרת לסנט פטרסבורג שם תפגוש את רוסיה ופינלנד. ב-13 באוגוסט תארח בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב את בריטניה, ב-18.8 את סלובניה של לוקה דונצ'יץ' והאחים דראגיץ' בהיכל מנורה וכעבור יומיים את טורקיה, במשחק הבית האחרון לפני האליפות, אז גם יגיע ארצה גביע אירופה. טורניר ההכנה האחרון יהיה ב-24-26 באוגסט בוורשה ושם תשחק הנבחרת נגד בריטניה, הונגריה ופולין.


אדלשטיין. לא מעט צעירים בסגל (AFP)

כידוע האליפות תצא לדרך ב-31.8 משחק הבכורה יהיה נגד איטליה של דנילו גלינרי, מרקו בלינלי והמאמן אטורה מסינה. המשחק השני ייערך במוצאי שבת ה-2.9 נגד ליטא החזקה עם יונאס ולנצ'יונאס, מינדאוגאס קוזמינסקאס, יונאס מצ'יוליס ודומנטאס סאבוניס וביום ראשון (3.9) תפגוש ישראל את גרמניה של דניס שרודר. יום שני יהיה יום חופש ובשני הערבים האחרונים תפגוש הנבחרת בהתאמה את גאורגיה עם זאזא פצ'וליה ואת אוקראינה של אלכס לן.

ארבע הראשונות מכל בית יצאו ב-7 בספטמבר לאיסנטבול וכבר למחרת ישחקו בשמינית הגמר נגד נבחרות מהבית המקביל שיתקיים בהלסינקי, ובו ישחקו פולין, צרפת, פינלנד, יוון, איסלנד וסלובניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי