מסינה יעזוב את איטליה אחרי היורובאסקט, אוברדוביץ' מועמד

אטורה מסינה ולואיג'י דאטומה
אטורה מסינה ולואיג'י דאטומה | טוויטר

עוזר המאמן של פופוביץ' בסן אנטוניו לא יוכל לעבוד בפורמט החדש של פיב"א, מאמן פנרבחצ'ה עשוי להחליפו. ג'נטילה לא צפוי להיות בסגל לאליפות אירופה

(גודל טקסט)
כלי התקשורת באיטליה מפרסמים היום (חמישי) שמאמן נבחרת הכדורסל אטורה מסינה יעזוב מיד לאחר אליפות אירופה הקרוב שתיערך בחודשים אוגוסט-ספטמבר.

 

הסיבה לעזיבה היא ההחלטה של פיב"א לשנות את הפורמט של הטורנירים הבינלאומיים השונים ולהזיז חלק מהמשחקים לחורף, בדיוק בשיאה של עונת ה-NBA, שם משמש מסינה כעוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו.


 

המאמן המוערך שקל לעזוב את האזורי כבר בקיץ האחרון, אבל הכישלון בניסיון להעפיל למשחקים האולימפיים בריו גרם לו להישאר עוד קמפיין אחד כדי לנסות ולעזוב בטעם טוב. מסינה בן ה-57 זכה בקדנציה הקודמת כמאמן הנבחרת במדליית כסף באליפות אירופה (1997) וינסה לשחזר את ההצלחה בטורניר הקרוב.

 

האיגוד האיטלקי כבר החל לחפש מחליפים, כשהמטרה היא למצוא מאמנים עם ניסיון בינלאומי שיוכלו להוביל את הנבחרת להצלחות. המועמד הראשון שהוזכר הוא ז'ליקו אוברדוביץ', שרשם הצלחות גדולות בעבר עם נבחרת סרביה. המועמד השני הוא סשה ג'ורג'ביץ', שהצליח אף הוא בשנים האחרונות עם הנבחרת הסרבית.


אסלנדרו ג'נטילה. מסינה לא יזמן אותו (דני מרון)
אלסנדרו ג'נטילה. מסינה לא יזמן אותו (דני מרון)


מסינה, אגב, הגיע בימים האחרונים לאיטליה כדי להתחיל בהכנות לקראת היורובאסקט ובימים הקרובים יפרסם את הסגל המורחב לאליפות. התקשורת המקומית מעריכה ששחקן הפועל ירושלים בתקופה האחרונה אלסנדרו ג'נטילה לא ייכלל בסגל, בשל העונה החלשה שעבר. גם אנדראה ברניאני לא צפוי לקבל זימון. איטליה תגיע לתל אביב ותשחק בבית ב' עם הנבחרת של ארז אדלשטיין, ליטא, גרמניה, גאורגיה ואוקראינה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי