קטש: הולך להיות אגרסיבי מול איסלנד אבל נבוא מוכנים

עודד קטש
עודד קטש | צילום: אתר פיב"א

מאמן הנבחרת על העלייה לרבע הגמר (71:79 על איטליה): "ידענו שהם ילכו על בלאט וכולם חיפו עליו". על המטרות: "רוצה להוציא מכאן עוד ארבעה שחקנים שיקבלו הרבה דקות בליגת העל"

(גודל טקסט)

"השגנו ניצחון יפה ומרשים, יש פה חבורה של גברים והם הוכיחו את זה על המגרש", כך סיכם עודד קטש מאמן נבחרת העתודה את הניצחון 71:79 על איטליה בשמינית גמר אליפות אירופה עד גיל 20, "באנו אחרי שלושה ניצחונות אבל בשיטה של האליפות הזאת הכל יכול להתהפך ברגע"

" המשחק התפתח טוב וידענו שהאיטלקים ישימו דגש על תמיר בלאט ולא יתנו לו לזרוק", הוסיף קטש, "כל החבר'ה נתנו את שלהם וחיפו עליו".

על הרוטציות הרבות שהוא עשה: "היו אילוצים של אוויר וגם של עבירות. זוסמן וארצי היו בבעיה והייתי חייב לחלק. שיחקנו נגד קבוצה שיש לה שחקן בגובה 2.16 מ' שפותח החוצה וקולע שלשות, הוא החזיר אותם למשחק, אבל סיימנו את זה כמו שצריך".


על 16 האסיסטים של בלאט:
"התכוננו לזה שלא יתנו לו זריקות נוחות ותמיר ידע לא להכריח ולמסור. בלאט שחקן מצוין שהרוויח ביושר את הדקות הרבות שלו בליגת העל בעונה שעברה. חלק מהעבודה שלי כאן היא שעוד שחקנים יפרצו ואין לי ספק שעוד ארבעה או חמישה משחקני הנבחרת שלי יקבלו דקות רבות בליגה הבכירה בעונה הבאה".


יובל זוסמן. כשקטש מדבר על שחקנים שיפרצו הוא מתכוון גם אליו

על איסלנד:  "יש להם שחקן אחד מאוד דומיננטי וחבר'ה מאוד קשוחים ששומרים את היריבה על סקור נמוך. הולך להיות משחק מאוד אגרסיבי ויש לנו פחות מ-24 שעות להתכונן, אבל אנחנו נבוא מוכנים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי