תמיר בלאט: נבוא יחד, עם אנרגיות לקחת אליפות

תמיר בלאט
תמיר בלאט | צילום: פיב"א

כוכב הנבחרת התחייב לאחר v-52:74 על צרפת בחצי הגמר. קופרברג: "שמח שיצאתי מכדור השלג" קטש: "למה 33 דקות לבלאט? נסו להוציא אותו בדקות האחרונות". כספי: "אל תפסיקו לחלום" ומי עוד צייץ?

(גודל טקסט)
"תחושה מדהימה שאי אפשר לתאר – עלינו לגמר", כך סיכם השחקן המוביל של נבחרת העתודה תמיר בלאט את הרגשתו לאחר הניצחון 52:74 על צרפת בחצי הגמר, "אני כל כך מאושר וגאה בכל השחקנים והצוות. נתכונן למשחק כמו שצריך ונבוא יחד עם אנרגיות לקחת את הזהב".


דניאל קופרברג היה כוכב הניצחון עם 27 נקודות ותשעה ריבאונדים דווקא לאחר כמה משחקים מאכזבים: "שמח מאוד שהגענו לגמר אחרי 12 שנים. כל החברים שלי עשו עבודה מדהימה כל האליפות. אישית, שמחתי לצאת מהכדור שלג שהכנסתי את עצמי אליו. אני בטוח שנבוא ונעשה את הכל במשחק הגמר".


מאמן הנבחרת עודד קטש: "עשינו משחק אדיר מבחינה הגנתית. ידענו שהצרפתים לא נותנים לאף אחד סקור גבוה והיה לנו ברור שזה יבוא רק דרך ההגנה. אני מאוד גאה בשחקנים כי הם נצמדו לתכנית. לפעמים בקבוצה אתה לא מגיע לכזו רמה של הוצאה לפועל. כיף גדול. כיף אדיר. החבר'ה כל כך מחויבים". 

ברכות לנבחרת העתודה של ישראל!! איזה כיף לראות. לא להפסיק לחלום!!!!

— Omri Casspi (@Casspi18) July 22, 2017


על שחקני הנבחרת
: "זוסמן מביא הרבה שקט גם בהגנה וגם בהתקפה. דניאל וארצי היו טובים. בלאט זכה לשמירות כפולות וקפצו עליו אבל הגענו למצבים טובים כי שיחקנו בסבלנות".



זוסמן מביא הרבה שקט גם בהגנה וגן בהתקפה (אתר פיב"א אירופה)



על הרגשתו האישית
: "אני זוכר שהתרגשתי אז כשהעתודה עלתה לגמר ב-2004 ואני בטח מתרגש גם היום. אנחנו מרגישים את האהבה מכולם וזה מגיע עד לכאן. השלם כאן גדול מסך חלקיו. השחקנים מאוד מיוחדים".


אל אל ישראל! הישג ענק לנבחרת העתודה עם ניצחון 52:74 על צרפת בחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 20 pic.twitter.com/R16jwvhbBi

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) July 22, 2017
 


על הצוות שלצידו: "יש לי צוות מדהים. זה כיף גדול. כל מי שהיה איתנו בנסיעות יכול היה להרגיש את זה. גם המאבטחים התחברו לנבחרת. צריך לתת קרדיט לעבודה שנעשתה פה עם דן שמיר כי יש הרבה דברים זהים בדרך וזה עזר לי מאוד".


 



על היריבה בגמר:
"את יוון פגשנו באיזה משחק הכנה וניצחנו אותם אז נראה לי שמבחינת הביטחון שנגיע אני מעדיף אותם. אבל אני מאמין שזו תהיה ספרד. בפעם האחרונה שהימרתי טעיתי, אז בואו נחכה ונראה מה יהיה במשחק".


ברכות לנבחרת העתודה, מחזיקים לכם אצבעות בגמר וגאים בעצם ההעפלה ובאיכויות המשחק.

— ISRAEL FA (@ISRAELFA) July 22, 2017


לבטל לגמרי את הזרים בליגת העל!#אלאל

— אלי (סרוסי) סהר (@FakeSarusi) July 22, 2017

לסיום נשאל קטש מדוע נתן לשחקן המרכזי של בלאט 33 דקות למרות שהמשחק כבר היה סגור ברבע הרביעי: "אני מזמין אתכם לנסות ולהוציא את תמיר בדקות האחרונות".

.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי