עודד קטש: יותר גאה מאשר מאוכזב, הראינו אופי

עודד קטש
עודד קטש | צילום: FIBA

למרות ההפסד 65:56 ליוון, מאמן נבחרת העתודה מרוצה משחקניו אחרי הזכייה במדליית הכסף. בלאט שנבחר לחמישיית הטורניר: "אף אחד לא ציפה למקום שני"

(גודל טקסט)
טורניר הירואי של נבחרת העתודה של ישראל הסתיים ב-65:56 ליוון בגמר אליפות אירופה עד גיל 20, וכמובן שעל אף שעודד קטש ושחקניו ייאלצו להסתפק במקום השני בלבד, כפי שקרה גם ב-2000 וב-2004, לכחולים-לבנים מגיעות את כל המחמאות על הדרך המרשימה – שישה ניצחונות והפסד אחד בתחרות.


תמיר בלאט אף עשה היסטוריה כשסיים כשחקן הראשון בתחרות עד גיל 20 עם ממוצע של 10 אסיסטים למשחק ונבחר לחמישיית הטורניר ו-ואסיליוס חראלאמפופולוס היווני נבחר ל-MVP של האליפות.





קטש אמר לאחר המשחק: "גמר אליפות אירופה עוד לא עברתי כמאמן. קצת מאוכזב, אבל הרבה יותר גאה ממאוכזב. הפסדנו לנבחרת טובה ומאומנת טוב עם השחקן אולי הכי טוב באליפות, ולא סתם הוא זכה ב-MVP. הם הצליחו לשבש את המשחק שלנו. עשינו עבודה הגנתית טובה מאוד ב-16 הדקות הראשונות אבל זה לא הספיק. חוץ מזה, גאווה גדולה".



קטש. גאה בשחקנים (FIBA)


"היה ברור לנו שיהיה משחק של סקור נמוך. כיאה לגמר עם נבחרת יוון", הוסיף מאמן נבחרת העתודה. "יש לנו רוטציה הרבה יותר קצרה, אבל כל נבחרת מביאה את מה שהיא יכולה. ברגע שנכנסנו למשחק הרגיל שלהם היה לנו קשה מאוד. הם מאוד מאומנים והנבחרת שהפריעה לנו הרבה הרבה. הראינו אופי ועשינו שתי חזרות קטנות, ואני מאוד גאה בדרך שעשינו. ההישג הזה מגיע לכל הצוות".


בנוסף, המשיך קטש להחמיא לשחקניו בחשבון הפייסבוק שלו: "הלוואי שחבורת הגברים הזו תביא עוד אלפי ילדים לשחק את הספורט הזה, הכי גאה שיש."






שניים מכוכבי העתודה, תמיר בלאט ויובל זוסמן התייצבו גם הם לראיון קצר אחרי המשחק ותחילה דיבר בלאט, שכאמור נבחר לחמישיית הטורניר, ואמר: "אני מאוד גאה בחברים שלי ובמאמנים, אני מאוד אוהב את כולם. זו תחושת החמצה כי רצינו לעשות משהו גדול והיסטורי ולקחת זהב, זה מבאס. זה מסע מדהים, עבדנו קשה כל יום. אף אחד לא ציפה מאיתנו לסיים במקום השני, זה מדהים".

זוסמן הוסיף: "אנחנו מאוד עצובים, זו הזדמנות של פעם בחיים, אבל ייקח לנו שעה-שעתיים להבין שסיימנו במקום השני מול נבחרות גדולות. אנחנו ניקח את זה באור חיובי כי עשינו טורניר גדול. עשינו דרך ארוכה ואני לא חושב שמישהו חשב שנגיע כזה רחוק. התחלנו את הטורניר באיסלנד לא כך טוב, אבל באיטליה כבר הבנו שאנחנו משהו מיוחד ולא רגיל וניצלנו את זה".




זוסמן. "הבנו שאנחנו משהו לא רגיל" (FIBA)


יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי אמר: "גאווה גדולה. אנחנו גאים בעודד קטש, הצוות והשחקנים על אליפות מופלאה. מדליית הכסף הזו היא תוצר של עבודה קשה ונכונה של האגף המקצועי תחת פיני גרשון. אני מאמין שידור השחקנים בזה יגיעו שחקנים לנבחרת הלאומית ובסופו של דבר זו מטרת הנבחרות הצעירות לצד ניצחונות".


גם ברשתות החברתיות לא נשארו אדישים להישג והגיבו בהתאם

ברכות לנבחרת העתודה על טורניר מצויין. הפסד הערב ממש לא מוריד מערך ההישג! כבוד ענק לכדורסל הישראלי ומחכה כבר לשתף פעולה בנבחרת הבוגרת בקרוב.

— Omri Casspi (@Casspi18) July 23, 2017

לעודד קטש, הצוות וכל שחקני נבחרת העתודה של ישראל – גאים בכם!

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) July 23, 2017

המסע המופלא של נבחרת העתודה בכדורסל הסתיים בהפסד בגמר אליפות אירופה, אבל הגאווה גדולה יותר מכל תוצאה – מצדיעים! (https://t.co/VpNDU5fJkC) pic.twitter.com/CsZBKapScs

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) July 23, 2017

למרות ההפסד, יאסו חברים! ברכות על טורניר כדורסל מדהים וגאווה על הזכייה במדליית הכסף.

— ISRAEL FA (@ISRAELFA) July 23, 2017

חולה על נבחרת העתודה.
תודה על הכל, הייתם אדירים.#הקיץשלפיני

— קואצ' פיני גרשון (@FakePini) July 23, 2017

נבחרת העתודה של ישראל סיימה אליפות אירופה אדירה עם מדלית הכסף, אחרי הפסד 65:56 בגמר ליוון #אל_אל#כל_הכבוד

צילום: https://t.co/ksG4qc6OwApic.twitter.com/wYniD6ylwZ

— Winner League (@WinnerLeague) July 23, 2017

טורניר מרשים, מפתיע ומעורר השראה לנבחרת העתודה של ישראל.

המשמעות לכדורסל הישראלי: כלום

— Sharon Davidovitch (@sDavidovitch) July 23, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי