אליהו לא יטוס עם הנבחרת לרומניה, השתתפות כספי בספק

ארז אדלשטיין
ארז אדלשטיין | עדי אבישי

הפורוורד של הפועל ירושלים יקבל מנוחה, חוקי ה-NBA מגבילים את שחקנה החדש של גולדן סטייט. ארז אדלשטיין: "שחקנים ישחקו מעט, שלא ייפלו מהרגליים"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת היורובאסקט ורגע לפני משחקי האימון הראשונים. מחר ימריאו חניכיו של ארז אדלשטיין לטורניר הכנה ברומניה, ממנו ייעדר ליאור אליהו שיישאר בארץ ויעבוד עם סקאוט הנבחרת ועוזר מאמן הפועל ירושלים, מודי מאור. לפי גורמים באיגוד, הפורוורד הישראלי לא יצטרף למסע כדי לקבל מנוחה לה הוא זקוק.

גם השתתפותו של עומרי כספי במשחקים מוטלת בספק, אך הוא יטוס עם הנבחרת לטורניר. לפי חוקי ה-NBA, קיימת הגבלה על מספר הימים בהם יכול שחקן להתאמן עם נבחרתו, ולפיכך כספי לא ישתתף במשחק הראשון והחלטה לגבי שיתופו במשחק השני טרם התקבלה. בינתיים קפטן הנבחרת משתתף באימונים, אולם נמנע מאימוני המגע.

"המטרה של משחקי האימון היא לתת דקות משחק לשחקנים שזקוקים לזה", התייחס אדלשטיין לקראת הטורניר. "אנחנו רוצים כמה שיותר משחקי אימון. אנחנו נשתדל ששחקנים לא ישחקו יותר מעשרים דקות כדי שיישארו על הרגליים. אני מאוד אוהב את מה שראיתי בשבוע האחרון. אנשים רוצים לשחק, לשמור, למסור ומאוד נהנים. מתאמנים בעצימות גבוהה ואני מאוד שמח".

על ההישג של העתודה: "הייתי ברוב האימונים של העתודה וראיתי את זה. זה מחזור שרץ שש שנים יחד. אני לא מופתע מהמקום השני. ההישג הזה מדהים, יש חבר'ה צעירים וכדורסל ישראלי. יש עתודת שחקנים שצומחת ורוצה להיות בנבחרות. זה הישג אדיר. אני בכלל לא מופתע כי הייתי בטוח שההילה של עודד תדביק את כל השחקנים ושככה הם ישחקו".

ליאור אליהו. יקבל מנוחה (עדי אבישי)
ליאור אליהו. יקבל מנוחה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי