חשש בנבחרת: צ'וברביץ' עשוי להחמיץ את היורובאסקט

שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל | אודי ציטיאט

הסנטר נפצע בכף היד, חשש שהוא סובל משבר באגודל או מקרע. אדלשטיין: "זה לא נראה טוב". אוחיון וכספי לא ישחקו מול בריטניה בשבת, יפתח זיו עשוי להתלבש

(גודל טקסט)

חשש גדול בנבחרת ישראל. אלכס צ'וברביץ' נפצע בכף היד במהלך האימון ביום חמישי, ונמצא בספק גדול ליורובאסקט שיפתח ב-31 באוגוסט בתל אביב. הסנטר סובל משבר באגודל או מקרע, ומאמן הנבחרת ארז אדלשטיין עדכן כי "זה לא נראה טוב. נצטרך לעשות התאמות לאור הפציעה כי הוא חשוב לנו בהגנה ונקווה לחדשות טובות יותר".

בתוך כך תשחק מחר (שבת) ישראל באולם הדרייב-אין בתל אביב נגד נבחרת בריטניה, במשחק שיהיה סגור לבקשת האורחים. יוגב אוחיון פצוע ולא ישחק, ואילו עומרי כספי יוותר אף הוא מחוץ לסגל משום שהוא יקח חלק באירוע של משלחת ה-NBA המבקרת בישראל.

מי שירוויח מכך יהיה יפתח זיו הצעיר שעשוי להתלבש למשחק. גל מקל יקבל גם כן דקות אך אדלשטיין הבטיח כי יגביל את מספר הדקות שלו על מנת שלא להעמיס עליו.

צ'וברביץ'. מכה לנבחרת
צ'וברביץ'. מכה לנבחרת (אודי ציטיאט)

המאמן הוסיף: "אנחנו בשליש השני של ההכנה, אנשים מתחברים לנבחרת ואני הולך ברחוב ומרגיש תמיכה. היינו רוצים לשחק לפני קהל אבל בריטניה ביקשו לסגור את המשחק. אנחנו לא סופרים מאזנים במשחקי אימון כמו שעושים בשבילנו, מחר נשחק נגד קבוצה מאומנת, גבוהה וקשה".

יותם הלפרין דיבר גם הוא ואמר: "פציעות זה אף פעם לא טוב. המשחקים מול בריטניה זאת הזדמנות טובה לשחק בסגנון מעט שונה ממה שנתקלנו בו עד עכשיו. אני חושב שאנחנו משתפרים ועשינו נצחונות יפים נגד רוסיה ופינלנד, אבל צריך להיות מוכנים לרגעים שדברים לא יילכו לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי