הקדטים ניצחו את סרביה 71:79 ועלו למאזן 0:2 באליפות אירופה

דני אבדיה
דני אבדיה | איגוד הכדורסל

דני אבדיה (בנו של זופי) רשם כמעט טריפל דאבל: 17 נקודות, 15 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. המאמן אהרוני: "בגלל השיטה של האליפות זה לא נותן לנו כלום"

(גודל טקסט)

נבחרת הקדטים של ישראל עלתה למאזן של 0:2 בבית 1 באליפות אירופה שנערכת בפודגוריצה, מונטנגרו אחרי שניצחה היום (שבת) 71:79 את סרביה. הבחורים של אורן אהרוני שהכניעו ביום שישי 64:67 את קרואטיה, ישחקו מחר (ראשון, 14:45) מול ליטא בקרב על ראשות הבית.

הסרבים פתחו חזק וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 13:16, אבל הנבחרת ביצעה מהפך ברבע השני וירדה למחצית ביתרון מבטיח 29:37. במחצית השנייה הצליחה היריבה לעלות ליתרון אבל ריצת 0:18 ברבע האחרון שלחה את דני אבדיה וחבריו לחגוג עם 71:79.

אבדיה, סמול פורוורד ובנו של כדורסלן העבר זופי אבדיה, ניפק מספרים מרשימים והיה רחוק רק בשני אסיסטים מטריפל דאבל: 17 נקודות, 15 ריבאונדים ושמונה אסיסטים. רזיאל חיון הוביל את הנבחרת עם 18 נקודות וסער דורי סיים עם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים.


הקדטים. עוד חבורה של ווינרים? (איגוד הכדורסל)

המאמן אהרוני אמר בסיום: "עשינו ניצחון טוב על קבוצה איכותית מאוד, אבל בגלל האופי של הטורניר זה עדיין לא נותן לנו כלום ואנחנו צריכים להמשיך להיות חדים ומפוקסים". אהרוני מתכוון לכך שכמו באליפות של העתודה כל 16 הקבוצות עולות שלב, דבר הממעיט מחשיבות התוצאות בבית.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי