אדלשטיין: העבירה של האוול גמרה לנו את המשחק

ארז אדלשטיין
ארז אדלשטיין | עדי אבישי

מאמן הנבחרת במסר לסנטר וטוען: "הוא היה חייב להימנע מזה, קשה לקחת ריבאונד נגד שני שחקני NBA". גל מקל הוסיף :"נשארו לנו שלושה משחקים על האליפות"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ממשיכה לאכזב במאני-טיים. אז נכון, הפערים מול ליטא ברורים אבל 88:73 ומאזן 2:0 בתום שני משחקים באליפות אירופה הבהירו: להכנה לא ממש היתה השפעה וכעת המשימה להעפיל לשלב הבא תהיה קשה הרבה יותר.

ארז אדלשטיין: "יש נקודה טובה במשחק, שיחקנו כדורסל מצוין עם 23 אסיסטים מול קבוצה נהדרת. במחצית השנייה איבדנו את המשחק בדקה אחת. היינו צריכים להישמר מהבעיה הזו יותר וזו הנקודה שהמשחק ברח לנו – העבירה של הוואל. הוא יודע שהוא היה חייב להימנע מזה. עדיף לקבל סל ושהוא לא יעשה את העבירה הזו".

היריבה: "נגד שני שחקני NBA זה קשה לקחת ריבאונד. מאז ומתמיד הליטאים טובים בפן הזה. ניסינו למזער את העניין הזה, אבל זה חלק מהמשחק, אי אפשר לעצור לגמרי".

ארז אדלשטיין.
ארז אדלשטיין. "ניסינו למזער נזקים" (עדי אבישי)

שחקני הספסל: "הספסל עזר לנו בהרבה משחקים וגם היום החזיר אותנו ברבע השני. אנחנו רוצים לקבל מהם יותר, אבל היינו יכולים להישאר במשחק גם עם השמינייה והתשיעייה הראשונה. הספסל הוא לא הסיבה להפסד. דיברנו על הנקודות האלו בחדר ההלבשה. היום הסיבה הספציפית הייתה העבירה המיותרת הזו. בהופעה של האוול היום לא היה תחליף. במשחקים אחרים הצלחנו, היום לא".

התחלת הטורניר: "שיחקנו כדורסל הרבה יותר טוב, והמשחק הזה לא היה דומה לראשון. זו אליפות אירופה. אנחנו לא משחקים מול קבוצות חלשות, זה בית מוות ואין מה לעשות. צריך להתחיל מחר מחדש ואני רוצה שהקהל ימלא את ההיכל וידחוף אותנו".


מקל מאוכזב על הספסל (עדי אבישי)

גל מקל סיכם: "קשה לי להגיד מה קרה. הם נבחרת, קבוצה. סגנית אלופת אירופה. אנחנו לא באותה רמה. הם הרגו אותנו בריבאונד התקפה וכתשו אותנו. אני שמח על איך שנלחמנו אחרי המשחק הראשון. זה שלושה משחקים על אליפות ועכשיו נצטרך לתת הכל מול גרמניה, גיאורגיה ואוקראינה. צריכים אוירה מחשמלת".

העבירה הקריטית של האוול: "ברור שהוא חשוב, אבל גם הם היו בבעיית עבירות. כולם יכולים לתרום. גם עידן ואלישי נתנו הכל. נבוא עם כל האנרגיות כדי לבוא עם הפנים קדימה".

המשחק עם גרמניה: "בחמישי היינו רעים מבחינת אנרגיות וגישה. הפעם ידענו שזה שונה לגמרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי